۱۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۱۷
کد خبر: ۱۷۰۲۱۳
استاد حوزه علمیه:

عزت و عظمت نظام اسلامی مدیون رهنمودهای رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه علمیه مازندران نقش رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیشرفت و تعالی نظام اسلامی را بی بدیل دانست و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی زمینه عزت و عظمت نظام اسلامی را در دنیا فراهم کردند.
امام جمعه محمود آباد

حجت الاسلام عبدالله اسماعیلی، استاد حوزه علمیه، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد با بیان این که امام خمینی(ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، گفت: یاد و خاطره امام خمینی(ره) در دل ها زنده است و نام ایشان به عنوان بنیان گذار و شخصیت ماندگار انقلاب اسلامی هرگز از خاطره ها محو نمی شود.


وی با اشاره به این که باید همیشه ایران اسلامی در دنیا با نام امام راحل شناخته شود، گفت: طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب، نظام اسلامی ایران بدون نام امام راحل امت در هیچ جای دنیا شناخته شده نیست.


امام جمعه محمودآباد ادامه داد: تجلیل از مقام والای امام خمینی(ره) گرامی داشت همه خوبی‌ها است که باید یاد و نام این شخصیت بزرگوار گرامی داشته شود.


حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به سالروز انتخاب رهبر انقلاب به عنوان جانشینی امام راحل، گفت: بعد از رحلت امام خمینی(ره) انتخاب رهبری به عنوان موضوع مهمی برای مجلس خبرگان بود.


استاد حوزه علمیه ادامه داد: این دغدغه مهم با حسن انتخاب خردمندانه مجلس خبرگان همراه بود که این مجلس عالی ترین تصمیم را گرفت و امروز وجود و ثمره آن را مشاهده می کنیم.


وی با بیان این که وجود رهبر معظم انقلاب ثمرات ارزنده ای برای ما داشته اشت، بیان داشت: تهدیدها و توطئه های مختلفی در مسیر انقلاب اسلامی وجود داشت که با درایت رهبر  معظم انقلاب رفع شد.


حجت الاسلام اسماعیلی با اشاره به سالروز قیام 15 خرداد، گفت: قیام 15 خرداد سرآغاز انقلاب اسلامی است که امام خمینی(ره) جهت پاسداشت آن به همگان توصیه فرمود که باید همواره این قیام ارزنده گرامی داشته شود.


استاد حوزه علمیه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، گفت: حضور پر شور مردمی در پای صندوق های رأی سبب خلق حماسه سیاسی می شود که همگان باید به این امر مهم توجه داشته باشند.


وی با بیان این که رهنمودهای رهبر معظم انقلاب باید در خصوص انتخابات نصب العین همگان باشد، بیان داشت: باید کسی را به انتخاب کرد که تأثیر کارهای او معلوم باشد.


امام جمعه محمودآباد ادامه داد: دشمنان در تلاش هستند تا مردم را مأیوس کنند که انتخابات سردی را داشته باشیم اما مردم با حضور ارزنده خود نشان خواهند داد که تلاش آنان تاثیری در اراده والای این ملت ندارد./950/ت302/س

ارسال نظرات