۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۹:۲۸
کد خبر: ۱۷۰۰۶۵
مدیر استانی حوزه علمیه مازندران:

شاخص انتخاب اصلح در انتخابات معیارهای رهبر انقلاب است

خبرگزاری رسا ـ مدیر استانی حوزه علمیه مازندران، تعهد به قانون را یکی دیگر از معیارهای فرد اصلح در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: تعهد به قانون اساسی و آرمان های نظام و رهبری نباید تنها در شعار باشد بلکه باید در عمل نیز دیده شود.
حجت الاسلام طاهري، مدير حوزه علميه مازندران

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام ابوالقاسم طاهری، مدیراستانی حوزه علمیه مازندران، امروز در جمع نمایندگان تبلیغ استان به جایگاه مهم تبلیغ در دین مبین اسلام اشاره کرد و گفت: مهم ترین رسالت پیامبر گرامی اسلام تبلیغ بود و برای هیچ امری مانند تبلیغ این گونه مأموریت نداشته اند.

 

وی امامت را مهم ترین اصل بعد از توحید دانست و افزود: پیامبر گرامی اسلام از سوی خدواند متعال مأمور شد تا امامت را تبلیغ کند.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران یکی از مهم ترین رسالت های روحانیت را تبلیغ دین مبین اسلام دانست و خاطرنشان کرد: روحانیت باید اسلام ناب را به شیوه ای مؤثر در جامعه امروز تبلیغ و تبیین کند.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که مبلغان دینی یکی از مهم ترین مصداق های کامل وراثت پیامبران الهی را بر عهده دارند، تصریح کرد: توجه به ظرافت ها در تبلیغ دین می تواند اثرگذاری آن را دو چندان کند.

 

حجت الاسلام طاهری با اشاره به این که روحانیت در تاریخ اسلام همواره خالصانه در عرصه تبلیغ دین حضور داشته است، بیان داشت: اگر نقش آفرینی و از خودگذشتگی های روحانیت آگاه و بصیر نبود، امروز شاهد عزت و عظمت اسلام ناب در عرصه جهانی نبودیم.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران با بیان این که اسلام ناب و حقیقی امروز به برکت حضور در صحنه روحانیت در عرصه جهانی متجلی شده است، ادامه داد: اسلام ناب امروز همچون خورشیدی بر همه جهان می تابد و ملت های آزاده و مسلمان را به سوی سعادت و تعالی حقیقی رهنمون می سازد.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به در پیش بودن انتخابات در کشور گفت: انتخابات تجلی حضور ملت ایران اسلامی در دفاع از آرمان ها وارزش های انقلاب و نظام دینی است.

 

امام جمعه موقت ساری با بیان این که روحانیت باید ضرورت حضور حداکثری در انتخابات را برای مردم به خوبی تبیین کند، ادامه داد: آحاد جامعه اسلامی باید تلاش کنند تا شاهد تحقق حماسه سیاسی در 24 خرداد امسال باشیم.

 

مدیر استانی حوزه علمیه مازندران تبیین معیارهای انتخاب اصلح برای مردم را از دیگر وظایف مهم روحانیت در آستانه انتخابات دانست و تصریح کرد: تبیین معیارهای انتخاب اصلح یکی از مهم‌ترین وظایف روحانیت در شرایط کنونی است.

 

حجت الاسلام طاهری با تأکید براین که فرد اصلح کسی است که به اهداف امام، انقلاب، و نظام اسلامی معقتد و پایبند باشد، گفت: فردی را به عنوان اصلح انتخاب کنیم که معتقد به آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

 

امام جمعه موقت ساری، تعهد به قانون را یکی دیگر از معیارهای فرد اصلح در انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: تعهد به قانون اساسی و آرمان های نظام و رهبری نباید تنها در شعار باشد بلکه باید در عمل نیز دیده شود.

 

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که رهبرمعظم انقلاب اسلامی معیارهای رییس جمهور اصلح را بیان فرمودند، تصریح کرد: یکی از مهم ترین وظایف مبلغان دینی در شرایط فعلی این است که مردم را نسبت به معیارهای مورد نظر رهبری آگاه و آشنا سازیم.

 

مدیراستانی حوزه علمیه مازندران در بخش پایانی سخنان خود بار دیگر بر حضور آحاد جامعه اسلامی در انتخابات 24 خرداد تأکید کرد و گفت: حضور در انتخابات یک تکلیف دینی و ملی است و روحانیت باید این مهم را برای مردم به خوبی تبیین کند./950/پ202/س

ارسال نظرات