۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۴۱
کد خبر: ۱۷۰۰۳۱

تاکید آیت الله مکارم بر حضور باشکوه مردم در مراسم سالگرد امام و 15 خرداد

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت الله مکارم شیرازی از عموم مردم برای حضور پرشور در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام و سالروز قیام تاریخی 15 خرداد 42 دعوت کرد.
درس خارج آيت الله مکارم شيرازي آيت الله مکارم شيرازي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید امروز در آغاز درس خارج فقه خود که با حضور طلاب و روحانیان در مسجد اعظم برگزار شد، با تسلیت سالروز شهادت امام موسی بن جعفر(ع) بر ضرورت اقامه باشکوه عزای آن امام همام تاکید کرد.
این مرجع تقلید با اشاره به سالگرد رحلت حضرت امام رضوان الله تعالی علیه و سالروز قیام تاریخی 15 خرداد، تصریح کرد: باید یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره) زنده نگه داشته و رشادت و جانفشانی شهدای پانزده خرداد برای مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود.
وی با اشاره به برگزاری مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام رضوان الله تعالی علیه از آحاد ملت برای حضور پرشور در این مراسم دعوت کرد و گفت: امشب نیز بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد اعظم قم مراسم ویژه ای به همین مناسبت برگزار خواهد شد.
حضرت آیت الله مکارم شیرازی در ادامه با اشاره به بعثت حضرت رسول(ص) تاکید کرد: بعثت آن حضرت تحول بسیار بزرگی در جهان بشریت بود.
استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم که در آخرین جلسه درس خود در سال تحصیلی جاری سخن می گفت، توصیه هایی به طلاب و روحانیان ارائه و‌ تاکید کرد:‌ طلاب در ایام تعطیلات تابستانی از فعالیت های علمی غفلت نکنند. /924/
ارسال نظرات