۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۱۷۰۰۳۰
نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا:

امام راحل احیاگر ارزش های ناب اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام ولایی با بیان این‌که اندیشه‌های امام خمینی نجات‌بخش جامعه بشری از یوغ مستکبران است، گفت: امام راحل احیاگر ارزش های ناب اسلامی بود.
حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولايي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام ابوالفضل عباس ولایی، مسؤول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عاشورای آذربایجان شرقی امروز در مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی(ره) در سپاه تبریز اظهار داشت: مرور و بازخوانی اندیشه ها و مطالبات امام خمینی(ره) از جوامع اسلامی روحیه ای مضاعف در دل مستضعفان عالم ایجاد می کند.


وی با بیان این‌که اندیشه‌های امام خمینی نجات‌بخش جامعه بشری از یوغ مستکبران است، گفت: امام راحل احیاگر ارزش های ناب اسلامی بود، به عبارت دیگر امام خمینی(ره) به عنوان معمار کبیر انقلاب اسلامی پایه های اسلام ناب را دوباره استحکام بخشید.


حجت الاسلام ولایی با تأکید بر این‌که امام خمینی انحراف از مسیر قرآن و اهل بیت را عامل سقوط جوامع اسلامی و تفرقه میان مسلمانان می دانست، تصریح کرد: مهم ترین خواست امام راحل وحدت در مقابل دنیای کفر بوده است، البته ملت ایران همواره از برکات مسأله وحدت در طول 34 سال گذشته بهره مند بوده اند.


وی وحدت ملت و رهبری را مهم ترین عامل یأس دشمنان اسلام دانست و افزود: همگان وظیفه داریم حول محور ولایت در جهت تعالی ارزش های دینی و شیعی حرکت کنیم، در شرایط کنونی نظام ولایت مداری، بصیرت لازم برای وحدت و انسجام اسلامی را محقق خواهد کرد، بصیرت ولایی به یقین در صحنه انتخابات 24 خرداد تجلی خواهد یافت.


نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا عزت و اقتدار ایران اسلامی را از برکات رهنمودهای داهیانه امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی با روشنگری و بصیرت‌بخشی امام راحل در جهت نیل به ارزش های الهی و انسانی همراه بود، از این رو توانست در مدت کوتاهی مرزهای جغرافیایی را در نوردید و به تمام جهان صادر شود.


وی بیداری اسلامی در ممالک اسلامی و منطقه ای را تنها گوشه ای از برکات نهضت خمینی کبیر دانست و گفت: بزرگداشت مقام شامخ و والای امام خمینی(ره)، در حقیقت بزرگداشت همه ارزش های انقلاب اسلامی است، چرا که امام راحل به عنوان شخصیتی بزرگ توانست ارزش ها را دوباره احیا کند.


حجت الاسلام ولایی در پایان عشق و ارادت مردم به امام راحل را به معنای پذیرش مکتب نظری و عملی آن رهبر فقید و فرزانه دانست و افزود: رهبر انقلاب فرمودند؛ راه ما، راه امام و هدف ما، هدف امام است، از این روست که بیش از سی دهه توانسته ایم در برابر فشارها و توطئه دشمنان ایستادگی کنیم./935/پ203/ب

ارسال نظرات