۱۳ خرداد ۱۳۹۲ - ۰۱:۲۲
کد خبر: ۱۶۹۹۰۷

نمایشگاه «در سوگ یار» و «سفینه النجاه» در اهواز افتتاح شد

خبرگزاری رسا ـ نمایشگاه خوشنویسی در سوگ یار و عکس سفینه النجاه با حضور مسؤولان استانی در اهواز افتتاح شد.
افتتاح نمايشگاه سفينه النجاه و نمايشگاه در سوگ يار بازديد مسؤولان استان خوزستان از نمايشگاه سفينه النجاه و نمايشگاه در سوگ يار

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیین افتتاح نمایشگاه خوشنویسی «در سوگ یار» و نمایشگاه عکس «سفینه النجاه» شامگاه یکشنبه، دوازدهم خردادماه با حضور مسؤولان استانی در موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

در این مراسم سید جعفر حجازی، استاندار خوزستان، حجت الاسلام سعید جعفری، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، عبدالعزیز فدعمی فرماندار اهواز، سید کریم حسینی، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان و حسن مروتی، رییس دانشگاه شهید چمران نیز حضور داشتند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید لطف الله سپهر، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان در سخنانی تجمیع آثار مذهبی در این نمایشگاه را اقدامی بسیار ارزشمند دانست و گفت: در بخش عکس کاروان سفینه النجاه بیش از 470 اثر به دبیرخانه ارسال شد که در این قسمت بیش از 50 قطعه از عکس های راه یافته را در معرض دید قرار دادیم.

حجت الاسلام سپهر با بیان این که بیش 30 اثر از آثار خوشنویسی هنرمندان استان در این نمایشگاه عرضه شده است، گفت: این نمایشگاه تا پایان خرداد ماه برپا خواهد بود و علاقه مندان می توانند از ساعت 9 الی 13 و 18 الی 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

در ادامه این مراسم سید جعفر حجازی استاندار خوزستان به پیشرفت فرهنگ و هنر پس از انقلاب اسلامی و جایگاه این عرصه در اواخر دولت دهم در خوزستان اشاره کرد.

گفتنی است، پس از پایان مراسم افتتاحیه، مسؤولان از آثار این نمایشگاه بازدید کردند./9464/پ203/غ

ارسال نظرات