۱۲ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۸
کد خبر: ۱۶۹۸۷۴
امام جمعه نکا:

شور انتخاباتی با اخلاق اسلامی همراه شود

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه نکا گفت: نامزدهای انتخاباتی با رعایت اخلاق اسلامی، از سیاه نمایی و تخریب پرهیز کنند تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم با ضریب امنیت بالا باشیم.
حجت الاسلام محمد باقر محمدي لائيني امام جمعه نکا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نکا، حجت الاسلام محمد باقر محمدی لایینی، امام جمعه نکا، عصر امروز در همایش دهیاران بخش مرکزی این شهرستان با موضوع انتخابات، با اشاره به اخلاق مداری در انتخابات افزود: تخریب رقیب، آب به آسیاب دشمن ریختن و دشمن شاد کردن است که باید از این اخلاق ناپسند در جامعه در همه شرایط جلوگیری شود.

 

وی اظهار داشت: ساده زیستی و ولایت مداری از مهم ترین مسائلی است که در انتخاب فرد اصلح در انتخابات باید مورد توجه قرار گیرد و در این رابطه رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز شاخصه‌های فرد اصلح را به خوبی ترسیم کرده اند که باید چراغ راه همگان در انتخابات پیش رو باشد.

 

امام جمعه نکا اضافه کرد: اگر شور انتخاباتی با اخلاق مداری توأم شود از بسیاری انحراف‌ها و خطرهاب احتمالی در دوران تبلیغات جلوگیری می شود و باید بدایم خلق حماسه سیاسی در سال جدید با بهره مندی از رهنمودهای رهبری در سایه همدلی و اخلاق مداری مهیا می شود.

 

وی گفت: حماسه سیاسی در انتخابات یعنی به کارگیری همه توان و حرکت انقلاب برای مأیوس کردن دشمنان نظام که لازمه آن پیروی از رهنمودهای ولایت فقیه در زمینه های مختلف است و در انتخابات نیز باید با همه توان گوش به فرمان رهبری باشیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی ادامه داد: مشارکت همه جانبه آحاد مردم در این دوره از انتخابات دشمن شکن است و باید این حضور حماسی از سوی دهیاران در روستاها تبیین شود.

 

وی خاطر نشان کرد: با گذشت 34 سال از انقلاب شکوهمند ایران اسلامی هر روز بر عزت و اقتدار این نظام افزوده شده و اکنون ایران اسلامی به عنوان الگو در دنیا مطرح شده است که این عزتمندی در گرو حضور مردم در همه صحنه های این انقلاب و ولایت مداری آنان بوده است.

 

فرماندار نکا نیز در ادامه این همایش بیان داشت: در آستانه دو انتخاباتی قرار گرفته ایم که دشمن با به‌کارگیری همه توان و امکانات در قالب‌ ترفندها و برنامه‌های متفاوت درصدد ایجاد تفرقه و فرافکنی است و باید هوشیار باشیم.

 

علی رجبی گفت: کارهای انتخاباتی و تبلیغات باید براساس قانون و برنامه از قبل اعلام شده انجام شود و دهیاران از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام جلوگیری کنند.

 

وی ادامه داد: وظیفه‌ همه زمینه‌سازی برای حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی است و باید این انتخابات در امنیت کامل و کمترین حاشیه برگزار شود.

 

بخشدار مرکزی نکا نیز در ادامه با تاکید بر ایجاد فضای سالم و قانونمند انتخاباتی در همه حوزه‌های روستایی اظهار داشت: با اجرای صحیح قانون اساسی و حضور مقتدرانه مردم در این انتخابات که در 24 خردادماه برگزار می‌شود، بار دیگر عزت و اقتدار ایران اسلامی برای جهانیان به نمایش گذاشته می شود.

 

رضا جلالیان گفت: همان گونه که بارها اعلام شد، دهیاران تلاش کنند که جلسه گردان تبلیغات انتخاباتی نشوند و با دقت موقعیت‌ها را رصد و از تبلیغات انتخاباتی زودهنگام جلوگیری کنند./950/پ202/س

ارسال نظرات