۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۱۶۹۱۰۴
استاد حوزه و دانشگاه:

کاندیداها از دادن وعده های نسنجیده پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ استاد حوزه و دانشگاه تبریز گفت: شعارهای انتخاباتی نامزدها می تواند نشان دهنده میزان توان و کارایی آنان در رفع مشکلات داخلی و خارجی کشور باشد، اما باید شعارها را با واقعیت های موجود سنجید.
اخبار انتخابات

حجت الاسلام مجتبی نظری، استاد حوزه و دانشگاه تبریز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با بیان این‌که دشمنان نظام اسلامی به کمک رسانه‌ای فراگیر ماهواره‌ای و اینترنتی خود به دنبال جهت‌دهی به افکار عمومی مردم ایران هستند، اظهار داشت: تغییر یک شبه سیاست های رسانه ای غرب و رژیم صهیونیستی پس از اعلام نظر شورای نگهبان نشان از استیصال آنان از درک فضای انتخاباتی کشور دارد.

 

وی با بیان این‌که حقیقت غیر آن چیزی است که رسانه های وابسته به سرویس های اطلاعاتی غرب تصور می کنند، تصریحش کرد: جالب اینجا است که پس از گذشت بیش از سه دهه از پیروزی انقلاب اسلامی، این رسانه های مغرض و معاند نمی دانند که با کانال های ارتباطی و اطلاعاتی غلط مرتبط هستند و تحلیلی نادرست از وضعیت کشور دارند.

 

مسؤول سابق نهاد رهبری در دانشگاه تبریز با تأکید بر این‌که تصور رسانه های غربی پس از اعمال شدیدترین تحریم های اقتصادی علیه ایران حضور کمرنگ ملت ایران در انتخابات است، گفت: امروز موضع این رسانه ها نسبت به هفته گذشته تغییر کرده و به دنبال حضور کمرنگ مردم ایران در انتخابات 24 خرداد هستند، که البته این توهم نیز حقیقی نخواهد بود.

 

حجت الاسلام نظری با بیان این‌که دشمنان نیازمند سال‌ها زمان برای شناخت ملت ایران هستند، افزود: چند ماه پیش نیز این رسانه ها تصور می کردند که ملت به نشانه اعتراض به تورم و گرانی های اخیر در راهپیمایی 22 بهمن شرکت نکنند، اما همگان مشاهده کردند که مردم علیرغم نارضایتی از وضعیت اقتصادی کشور، در صحنه حاضر شدند و جشن بزرگ انقلاب را باشکوه هرچه تمام برگزار کردند.

 

وی افزود: استکبار جهانی تلاش دارد، ملت ایران را نسبت به سرنوشت خود، بی تفاوت نشان دهد، غافل از اینکه مردم ولایت‌مدار ایران با وجود مشکلات اقتصادی بار دیگر در امتداد راهپیمایی 22 بهمن با حضور حماسه خود، در تحقق رهنمودهای رهبر انقلاب، پای صندوق های رای، حضوری گسترده و چشمگیر خواهند داشت.

 

استاد حوزه و دانشگاه تبریز با بیان این‌که گره مشکلات اقتصادی، معیشتی و فرهنگی کشور تنها با انتخاب رییس جمهور کاردان، متعهد و ولایت‌مدار ممکن است، تصریح کرد: بنابر این اگر به دنبال رفع مشکلات اقتصادی کشور هستیم، باید ضمن حضور حداکثری در انتخابات، باید در انتخاب خود نیز دقت کنیم.

 

وی تصریح کرد: رییس جمهور منتخب آینده باید به آرای ملت احترام گذاشته و در رفع مشکلات معیشتی مردم و اقتصادی کشور تلاش کند، گفت: شعارهای انتخاباتی نامزدها نیز می تواند نشان دهنده میزان توان و کارایی آنان در رفع مشکلات داخلی و خارجی کشور باشد، اما باید شعارها را با واقعیت های موجود سنجید./935/ت302/ش

ارسال نظرات