۰۸ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۸
کد خبر: ۱۶۹۰۳۳
امروز در شهرکرد؛

نخستین همایش ائمه جمعه،جماعات و فرماندهان پایگاه‎های بسیج برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین همایش ائمه جمعه،جماعات و فرماندهان پایگاه های بسیج مساجد شهرکرد، صبح امروز در محل دفتر نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری برگزار شد.
نخستین همایش ائمه جمعه،جماعات و فرماندهان پایگاه‎های بسیج برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، نخستین همایش ائمه جمعه، جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد شهرستان شهرکرد، صبح امروز با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ائمه جمعه و جماعات و فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج مساجد شهرستان شهرکرد، در محل دفتر امام جمعه این شهر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، در ابتدای این همایش، با مقایسه نسل های گذشته و امروز اظهار داشت: آن چه امروز خداوند متعال به ما عطا کرده است در مقایسه با نسل های گذشته بسیار کامل تر و جامع تر است؛ چرا که بسیاری از نسل های گذشته توفیق درک رسولان الهی را داشته اند اما از درک راه و منش آن ها محروم بودند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام اضافه کرد: نسل امروز ما باید به خود ببالد که در راه انبیا الهی قرار دارد و پرچمی را در دست دارد که روزی به دستان مبارک پیامبر عظیم الشان اسلام بلند شده است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری پرچم علوی را شاخص ترین راه هدایت بیان کرد و گفت: عصر ما عصری است که وجود پیامبر اکرم(ص) در آن نیست ولی شخصیتش، پرچمش و راهش به خوبی در زندگی جامعه امروزیمان نمایان است.

در ادامه این همایش نیز مهران مرادی، فرمانده سپاه شهرکرد، عظمت و اقتدار انقلاب اسلامی را در پرتو تفکر بسیجی دانست و گفت: بسیجیان در عرصه‌های مختلف در خدمت مردم شریف ایران اسلامی بودند و اقدامات لشکر مخلص خدا دشمن را ناامید کرده است.

مرادی با بیان ویژگی‌های تفکر بسیجی خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی مجموعه‌ای از فرهنگ شهداست که به حرکت انسان‌ها جهت می‌دهد و چراغ راه را روشن می‌کند.

وی با بیان اینکه بسیجی خود را سرباز ولایت می‌داند و به این سربازی افتخار کرده و به آن عشق می‌ورزد، تصریح کرد: بسیجیان الگوی عملی شناخت معارف اسلامی هستند، بر همین اساس هر کس تفکر و اندیشه علوی داشته باشد، بسیجی است.

در پایان همایش نیز فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج و ائمه جماعات مساجد به تشریح برنامه های خود و بیان مشکلات پرداختند./9457/پ202/ب

ارسال نظرات