۰۶ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۷
کد خبر: ۱۶۸۷۹۷

ارسال بیش از ۴۰ هزار دعا و نیایش به جشنواره دست های کوچک دعا

خبرگزاری رسا ـ رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی گفت: تاکنون ۴۰ هزار دعا و نیایش از سوی کودکان کشور اسلامی مان به دبیرخانه این جشنواره در تبریز رسیده است.
دعا و نيايش

به گزارش خبرگزاری رسا از تبریز به نقل از حوزه هنری آذربایجان شرقی، حسن میلانی، رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی با اشاره به برگزاری هشتمین جشنواره دستهای کوچک دعا، گفت: تاکنون 40 هزار دعا از طرف کودکان ایران اسلامی به دبیرخانه این جشنواره در تبریز رسیده است.

 

وی با بیان این‌که تنها یک ماه پس از انتشار فراخوان رسیدن بیش از 40 هزار دعا به دبیرخانه ارسال شده است که این موضوع نشان از اقبال عمومی این جشنواره در بین کودکان و نوجوانان دارد، ادامه داد: در حال حاضر کار ثبت و ارزیابی اولیه بیش از 12 هزار دعا در دبیرخانه این جشنواره به پایان رسیده است.

 

میلانی اظهار داشت: کودکان ایران اسلامی در صورت عدم امکان ارسال پستی می توانند دعاها و خواسته های قلبی خود از حضرت پروردگار را جهت شرکت در جشنواره، از طریق پایگاه اطلاع رسانی حوزه هنری به آدرس www.artabriz.ir ارسال نمایند.

 

رییس حوزه هنری استان با بیان این‌که مهلت ارسال آثار تا 10 خرداد ماه میسر خواهد بود و کار بررسی و انتخاب در تیرماه صورت خواهد گرفت، گفت: معنویت نیاز بشر امروز است و خداجویی درمان درد دنیای مدرن است.

 

وی افزود: در حوزه معنویت و بویژه نیایش می بایست پیش از گذشته نیازسنجی و نیازسازی شود و این امر باید در حوزه کودک و نوجوان جدی تر گرفته شود.

 

به گفته میلانی، اختتامیه هشتمین جشنواره سراسری دست های کوچک دعا به منظور انتخاب بهترین ادعیه از زبان کودکان 26 مرداد سال جاری در تبریز برگزار خواهد شد./935/د102/س

 

ارسال نظرات