۰۵ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۹
کد خبر: ۱۶۸۵۱۰

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان معرفی شد

خبرگزاری رسا ـ سرهنگ موسی سنچولی طی حکمی از سوی آیت الله جنتی، رییس ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کشور به عنوان رییس این ستاد در سیستان و بلوچستان منصوب شد.
دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان معرفی شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در جنوب شرق کشور، صبح امروز در جلسه شورای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، سرهنگ پاسدار موسی سنچولی به عنوان دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان معرفی شد.

 

پیش از این سردار شهید حبیب اله لکزایی، جانشین فرماندهی سپاه سلمان این مسؤولیت را بر عهده داشته است.

 

حجت‌الاسلام محمد رنجبر گفت: امروز بستر خوبی برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر فراهم است زیرا امر به معروف و نهی از منکر بر همه فرایض مقدم است و به تعبیری موجب پایداری و استحکام اسلام است و ستون و خیمه نظام محسوب می شود.

 

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد: باید تلاش کرد امر به معروف و نهی از منکر در میان مردم نهادینه شود و به عنوان فرهنگ عمومی گسترش پیدا کند و امروز با احیای این فریضه الهی می توان با استکبار جهانی مقابله کنیم.

 

معاون امور استان های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر ادامه داد: انتخابات یکی از نمونه های آشکار معروف در کشور است و آمریکا و صهیونیست بزرگترین نمونه های منکر به شمار می آیند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با تمام قوا با این منکرات جهانی مبارزه می کند.

 

در پایان جلسه حجت الاسلام رنجبر به نمایندگی از سوی آیت الله جنتی حکم موسی سنچولی را به وی ابلاغ و از خانواده سردار شهید لکزایی با اهدا لوح تقدیری تشکر و قدردانی کرد./940/پ202/ب

ارسال نظرات