۰۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۶۷۹۳۰
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب:

شورای نگهبان بدون توجه به فشارها و نام افراد صلاحیت نامزدها را بررسی کرد

خبرگزاری رسا ـ‌ رییس شواری مرکزی قرارگاه عمار عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها را مثبت ارزیابی کرد و با تأکید بر این‌که فشارهای جانبی خللی در روند احراز صلاحیت‌ها بوجود نیاورد، گفت: کسانی که صلاحیتشان برای ریاست جمهوری احراز نشده در پست‌های دیگر می‌توانند به نظام خدمت کنند.
حجت‌الاسلام والمسلمين مهدي طائب حجت الاسلام و المسلمين مهدي طائب
حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی طائب رییس شواری مرکزی قرارگاه عمار در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت‌ها، گفت: شورای نگهبان آنچه که وظیفه خود می‌دانست به درستی انجام داد و ان شاءالله نزد پروردگار مأجور باشند.
وی فشارهای وارد شده به شورای نگهبان را بی تأثیر در روند بررسی صلاحیت‌ها عنوان کرد و ابراز داشت: شوای نگهبان بدون توجه به این فشارهای جانبی به بررسی صلاحیت‌ها پرداخت و وظیفه خود را انجام داد.
استاد درس خارج حوزه علمیه قم ادامه داد: شورای نگهبان وظیفه شرعی و قانونی خود را به خوبی انجام داد و نام و حزب را در قبول یا رد صلاحیت افراد دخالت نداد.  
رییس شواری مرکزی قرارگاه عمار، خطاب به کسانی که صلاحیتشان احراز نشده، گفت: اگر این افراد از باب وظیفه وارد صحنه شده بودند، با رأی شورای نگهبان از آنها رفع تکلیف شده و باید از این امر بسیار خوشحال باشند.
حجت‌الاسلام والمسلمین طائب تأکید کرد: کسانی که صلاحیت شان از سوی شورای نگهبان برای این پست احراز نشده دلیلی بر این نیست که در مشاغل دیگر هم صلاحیت ندارند و می‌توانند در پست‌های دیگر به نظام اسلامی خدمت کنند./927/ت302/ج
ارسال نظرات