۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۱۶۷۷۶۹
مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی:

بصیرت افزایی و دشمن شناسی لازمه حضور در انتخابات است

خبرگزاری رسا ـ مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی استان البرز بصیرت افزایی و دشمن شناسی را لازمه حضور در انتخابات دانست و وظایف طلاب در عرصه انتخابات را معرفی کرد.
حجت الاسلام موحد، مسؤول نمايندگي ولي فقيه در سپاه امام حسن مجتبي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام موحد، مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز روز گذشته در مدرسه علمیه خواهران کوثر کرج گفت: در فرمایشات رهبر معظم در سال 88 نکته‌های دشمن شناسی به این معنا که خیلی‌ها به ظاهر دشمن نیستند ولی در باطن دشمن هستند و بصیرت افزایی که برای خواص یک اصل است و باید بیشتر توجه داشته باشند از فرمایشات ایشان برداشت می شود.

وی با اشاره به این‌که آمریکا دشمن ماست و در همه کشورها غیر از ایران پایگاه نظامی، سیاسی یا اجتماعی دارد گفت: ما باید در انتخابات پیش رو هرچه بیشتر بصیرت خود را بالا ببریم و دشمن شناسی خود را تقویت کنیم.

حجت الاسلام موحد در ادامه گفت: مهندس بازرگان در کتاب خاطرات خود می نویسد من در پاریس نزد امام رفتم و گفتم عازم تهران هستم و می‌روم پیش‌نویس رابطه با آمریکا را تهیه کنم که شما آمدید تهران مطالعه کنید و اگر پذیرفتید گروهی را به آمریکا بفرستیم، امام خمینی (ره) یک نگاه معناداری به بازرگان کردند و گفتند من آقای مطهری را به تهران فرستادم برو نزد وی و خودت را با او هماهنگ کن، بازرگان می‌نویسد من با مطهری نتوانستم کنار بیایم امام فرموده ما باید یک حکومتی داشته باشیم منحصر به فرد آگاه به مسائل دینی و اجتماعی و سیاسی، آن هم بدون اتکا به کشور های شرقی و غربی باشد.

مسؤول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام حسن مجتبی(ع) با بیان این‌که 34 سال گذشته و نبودن پایگاهی در ایران برای آمریکا بسیار سنگین و سخت است اظهار داشت: به همین خاطر در صدد است تا در داخل ایران نفوذ کند، آنها برای براندازی ایران از همه فرصت‌ها استفاده می‌کنند به‌عنوان مثال سعی می‌کنند در انتخابات در فرهنگ مردم در اقتصاد کشور و در رسانه‌ها نفوذ کنند.

حجت الاسلام موحد در ادامه این نشست با تبیین بعضی ازدیدگاه‌های کارشناسان غربی مبنی بر این‌که «شیعه به قدرتی تبدیل شده که نمی توان آن را از بین برد مگر با استحاله فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی» «شیعه دو بال پرواز دارد که در آسمان پرواز می‌کند، یک بال او شهادت است بال دیگر ولایت است تا این دو بال را دارد ما کاری نمی توانیم بکنیم» و «جمهوری اسلامی ایران به قدرتی شکست ناپذیر تبدیل شده که با روش‌های سخت نمی‌توان آن را نابود کرد تنها راه آن فرو پاشی از درون است» پرداخت و گفت: دشمن از چهار محور اصلی «رسانه‌های بین الملی» «رژیم صهیونیستی» «دولتهای غربی» و «سازمان‌های بین‌المللی» به ایران تهاجم می‌کنند.

وی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب مبنی بر این‌که مشکل آمریکا انرژی هسته‌ای نیست، مشکل آنها موشک و هواپیما وتانک نیست بلکه مشکل آمریکا عقیدتی و بنیادی است اظهار داشت: مذاکره از دیدگاه آمریکایی‌ها یعنی اینکه ما از اصول خود دست برداریم.

حجت الاسلام موحد با تاکید بر این‌که باید در انتخابات پیش رو بصیرت وآگاهی خود را بالا ببرند تا فرد اصلح را انتخاب کنند گفت: وظایف طلاب در انتخابات « تبیین اهمیت انتخابات» «شبهه زدایی» «تجزیه و تحلیل» «تامین امنیت انتخابات» « تبیین رهنمودهای رهبری وامام» و « انتخاب اصلح» است./9597 /پ202/ص

 

ارسال نظرات