۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۴۲
کد خبر: ۱۶۷۷۲۳
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

حضور نامزدها با سلایق مختلف نشانه آزادی و نشاط سیاسی در کشور است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی وجود افراد مختلف با سلایق گوناگون در عرصه انتخابات ریاست جمهوری را نشانه آزادی سیاسی و فضای نشاط سیاسی در کشور دانست.
عباس مقتدايي

 عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی و سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، در رابطه با تعدد کاندیداهای ریاست جمهوری، گفت: تعدد کاندیداها و حضور افراد مختلف در انتخابات ریاست جمهوری از یک سو، بیانگر محیط آزاد و پر نشاط سیاسی است و از سوی دیگر حکایت از این می‌کند که افراد متعددی تمایل دارند تا در مدیریتهای کلان کشور حضور داشته باشند.

 

این نماینده مجلس افزود: نظام جمهوری اسلامی زمینه را برای حضور همه افراد مهیا کرده است، بنابراین نهادهای تعیین کننده به مردم معرفی شوند تا مردم بتوانند با حضور فعال و پر نشاط زمینه مشارکت کامل در سرنوشت سیاسی خودشان را مهیا سازند.

 

دبیر فراکسیون دانشگاهیان مجلس شورای اسلامی، ابراز داشت: جامعه اسلامی ما اجتماعی رو به رشد است، بنابراین در سال‌های گذشته تجربه‌های خوبی در سطح داخلی و خارجی به دست آورده و همه روندهای سیاسی، فرهنگی، علمی، فناوری و سایر آن، عمدتا رو به رشد است.

 

مقتدایی در پایان سخنانش با توصیه برای پیشگیری از تنشهای مشابه دوره قبل، خاطر نشان کرد: مردم با این سطح بالای هوشیاری، اجازه ندهند تا نابسامانیهایی که در گذشته رخ داده، مجددا اتفاق بیفتد.

 

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: امیدواریم با حضور حداکثری مردم در انتخابات در عرصه داخلی و خارجی، زنجیره موفقیتهای نظام اسلامی تکمیل شود./939/ت303/ج

ارسال نظرات