۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۱۶۷۲۱۵
فردا در ری؛

همایش تجلیل از مبلغان ورزشی تهران برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ همایش تجلیل از مبلغان ورزشی تهران با حضور معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه‌های علمیه کشور و وزیر ورزش و جوانان برگزار می‌شود.
حضور معاون تبليغ حوزه هاي علميه در ورزشگاه آزادي


به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام وحید بابادایی، معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران از برگزاری همایش مشترک تجلیل از مبلغان ورزشی این استان خبر داد و گفت: همایش تجلیل از مبلغان ورزشی استان تهران با همکاری مسؤولین وزارت ورزش و به منظور تقدیر از زحمات بی شائبه مبلغان ورزشی حوزه علمیه تهران که در طول یکسال گذشته با حضور گرم خود در ورزشگاه آزادی امر خطیر تبلیغ و هدایت نسل جوان را عهده دار شدند برگزار می شود.
وی افزود: حضور فعال روحانیت در این عرصه، اشتیاق وافر و سطح استقبال جوانان ورزش دوست از این طرح ابتکاری همه حاکی از موفقیت‌آمیز بودن این برنامه فرهنگی در راستای تربیت و هدایت فکری نسل جوان است.
مسؤول واحد بین الملل حوزه علمیه تهران با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط روحانیت با نسل جوان اظهار داشت: حضور هدفمند مبلغان دینی در عرصه‌های ورزشی بستر مناسبی را جهت بررسی مشکلات جوانان، شناخت نیازهای آنان، شناخت شبهات ترویج شده و ارائه راه‌کارهای برون رفت از مشکلات را فرآهم می آورد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: این همایش روز شنبه بیست و هشتم اردیبهشت‌ماه در تالار شیخ صدوق حرم حضرت عبدالعظیم الحسنی(س) و با حضور مدیران مدارس علمیه استان تهران، مدیران و مسؤولین وزارت ورزش، مبلغان فعال حوزه علمیه تهران، ائمه جماعات و برخی مسؤولین برگزار می شود.
معاون تبلیغ حوزه علمیه تهران در پایان افزود: در این همایش حجت الاسلام والمسلمین نبوی معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه کشور، حجت الاسلام والمسلمین خسروشاهی مدیر حوزه علمیه تهران و محمد عباسی وزیر ورزش و جوانان به سخنرانی خواهند پرداخت./959/د102/ص

ارسال نظرات