۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۱:۰۴
کد خبر: ۱۶۷۰۱۹
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

حفاظت و حراست از منابع طبیعی وظیفه آحاد جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری رسالت منابع طبیعی را جلوگیری از تخریب این نعمت های خدادای دانست و گفت: حفاظت و حراست از منابع طبیعی وظیفه و تکلیف آحاد جامعه است.
کاشت نهال به نام شهداي شهرکرد از سوي حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، عصر امروز، در نشست با نماینده ولی فقیه در منابع طبیعی کشور و رؤسای دفاتر نمایندگی ولی فقیه در استان، به نقش مهم روحانیان در پیشبرد اهداف نظام اشاره کرد و گفت: یکی از مهمترین مواردی که این نقش را تهدید می کند، منیّت و نفسانیت است که باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد و با هم فکری ها علاج گردد تا زبان فعل فعال شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری لازمه فعال شدن زبان فعل را در استفاده از فرصت ها بیان کرد و ادامه داد: ماه رجب یکی از بهترین فرصت ها برای مبارزه با نفس است؛ بنابراین در این ماه هنرمندانه روزه بگیریم و برخودمان مسلط شویم تا بتوانیم گذشته ها را جبران کنیم.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که حفاظت و حراست از منابع طبیعی وظیفه و تکلیف آحاد جامعه است، خاطرنشان کرد: لازمه تحقق این مهم، تعامل دل و درون است و اگر این تعامل به خوبی با مردم صورت گرفت، نقش و وظیفه دست اندرکاران منابع طبیعی به درستی ایفا شده است.

مدیر شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری به رسالت منابع طبیعی اشاره کرد و گفت: رسالت منابع طبیعی جلوگیری از توسعه و پیشرفت نیست بلکه جلوگیری از تخریب است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به شرایط سیاسی کشور، اظهار داشت: در شرایط حساس و ویژه‌ای قرار داریم و رسالت مسؤولان در این عرصه بسیار سنگین است؛ از این رو باید تا میتوان هوشیار بود.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام خاطرنشان کرد: نباید نقش اثربخشی که در نظام داریم را فراموش کنیم و حفظ و تقویت نظام به طور مداوم دغدغه ما باشد./9457/پ203/س

ارسال نظرات