۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۰۰:۱۶
کد خبر: ۱۶۶۸۲۲
در محمود آباد؛

همایش نقش روحانیت و تشکل های دینی در خلق حماسه سیاسی برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ همایش نقش روحانیت و تشکل های دینی در انتخابات و خلق حماسه سیاسی در محمود آباد برگزار شد.
همایش نقش روحانیت و تشکل های دینی در خلق حماسه سیاسی برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در محمودآباد، همایش بررسی نقش روحانیت و تشکل های دینی در انتخابات سه شنبه شب با حضور روحانیان، هیأت های مذهبی و تشکل دینی این شهرستان برگزار شد.

 

محمد بابکی، استاد دانشگاه مازندران در این همایش با بیان این که نظام اسلامی نظام حق و تکلیفی است، گفت: حضور و مشارکت مسلمانان در همه برنامه های آن برای ما یک تکلیف اساسی است.

 

وی با اشاره به اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران در آغاز شکل گیری خود شورشی بزرگ بر علیه نظام حاکمان جهانی در قطب سرمایه داری و قطب کمونیستی بود که این هدف سبب شد تا ایادی استکبار جهانی در تلاش باشد تا انقلاب اسلامی را از بین ببرد.

 

استاد دانشگاه مازندران ادامه داد: یک ایرانی مسلمان باید بداند که این نظام و انقلاب با اهدای خون های پاک جوانان و تلاش های ارزنده علما و مبلغان دینی ایجاد شد که در صیانت و نگه داری از آن نباید از هیچ کوششی دریغ کرد.

 

بابکی با تاکید بر این که امروز دشمنان با استفاده از قدرت هوشمندانه و تمام ابزار می خواهند دین و نظام ما را نابود کنند، ادامه داد: حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و فعالیت های اقتصادی خود بزرگ ترین ضربه و موشکی بر قلب مخالفان نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

این استاد دانشگاه گفت: بیشترین آسیب پذیری کشور ما از درون و به واسطه دوگانگی، کج سلیقگی و دوری از ولایت و رهبری است و اگر همه در مدار ولایت حرکت کنیم و پشتیبان آن باشیم کسی نمی تواند به کشور و نظام ما آسیبی وارد کند.


وی با بیان این که مواضع رهبر معظم انقلاب اسلامی در برخورد با فتنه ها و بحران های داخلی و خارجی یک اصل مهم است، گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که بر پایه اصل ولایت فقیه پایه گذاری شده است، هرحرکتی را باید با موضع ولی فقیه زمان تطبیق دهیم.


استاد دانشگاه مازندران با اشاره به نامگذاری سال 92 از سوی رهبر معظم انقلاب به سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: حماسه سیاسی به این معنا است که همگان شجاعانه در پای صندوق های رای حاضر شده و در صیانت از نظام اسلامی بکوشیم و با تمام قوا در برابر بیگانگان مقاومت و مقابله کنیم./950/پ203/ب

ارسال نظرات