۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۵
کد خبر: ۱۶۶۵۶۰
آیت الله باریک بین:

القائات دشمنان مانع حضور حداکثری مردم در انتخابات نمی‌شود

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در قزوین، انتخابات را نماد اقتدار و عزت ملی ایران اسلامی در عرصه جهانی دانست و تصریح کرد: مردم کشورمان امتحان خود را در 34 سال اخیر درصحنه های مختلف پس داده اند و ثابت کردند که در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام هیچ گاه کوتاهی نخواهند کرد.
آيت الله باريک بين، نماينده ولي فقيه در قزوين

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت‌الله هادی باریک‌بین، نماینده ولی فقیه در قزوین، امروز در دیدار با رییس سازمان بهزیستی کشور و جمعی از مدیران اداره کل بهزیستی استان بر ضرورت توجه بیشتر این سازمان به نیازهای افراد تحت پوشش خود تأکید کرد.

 

وی با بیان این که خدمت به افراد نیازمند از اجر و پاداش بسیار بالایی نزد خداوند متعال برخوردار است، افزود: سازمان بهزیستی باید تلاش کند تا رفع نیازهای معلولان را در اولویت های خود قراردهد.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری  از سخنان خود به در پیش بودن دو انتخابات مهم در کشور اشاره کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا زمینه حضور حداکثری مردم در این انتخابات فراهم شود.

 

آیت الله باریک بین با مهم ارزیابی کردن انتخابات پیش روی، خاطرنشان کرد: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در انتظار نتایج انتخابات آینده در کشورمان هستند.

 

امام جمعه قزوین با بیان این که حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رأی بار دیگر مقبولیت و مشروعیت نظام اسلامی را به دنیا ثابت خواهند کرد، تصریح کرد: دشمنان نظام در تلاش هستند تا از حضور گسترده و پررنگ مردم در پای صندوق های رأی جلوگیری کنند.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین با بیان این که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برآمده از خون شهدا هستند، افزود: ملت بزرگ و با بصیرت ایران اسلامی اجازه نخواهند خون شهدا و آرمان های بزرگ آنها پایمال شود.

 

امام جمعه قزوین، ملت بزرگ و آگاه ایران اسلامی را مردمی همیشه در صحنه معرفی کرد و ادامه داد: مردم همواره ثابت کردند مطیع ولایت هستند و هیچ گاه تحث تأثیر القائات منفی دشمنان نظام قرار نخواهند گرفت.

 

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به این که امتحان 24 خرداد ملت ایران پاسخ کوبنده ای به همه توطئه افکنی‌های دشمنان خواهد بود، ادامه داد: مردم کشورمان امتحان خود را در 34 سال اخیر درصحنه های مختلف پس داده اند و ثابت کردند که در دفاع از آرمان های انقلاب و نظام هیچ گاه کوتاهی نخواهند کرد.

 

آیت الله باریک بین در بخش دیگری از سخنان خود به رهنمودهای امسال رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: رهنمودهای رهبری در سال جدید با وحدت و همدلی آحاد جامعه محقق خواهد شد.

 

نماینده ولی فقیه در قزوین، انتخابات را نماد اقتدار و عزت ملی ایران اسلامی در عرصه جهانی دانست و تصریح کرد: حضور پر شور و حداکثری مردم در پای صندوق های رأی مظهر حماسه سیاسی است./950/پ202/س

 

ارسال نظرات