۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۱۱
کد خبر: ۱۶۶۴۱۵
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:

مسؤلان از شائبه افکنی در آستانه انتخابات پرهیز کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام و المسلمین نکونام به همراهی غیرقانونی رییس جمهور برای ثبت نام یکی از کاندیدای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: حضور و همراهی شخص اول امور اجرایی کشور با یک کاندیدا آن هم در روز ثبت نام، شأن ریاست جمهوری را زیر پا گذاشت.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در نشست ماهانه ائمه جمعه این استان با تبریک میلاد با سعادت امام محمد باقر(ع) و حلول ماه پربرکت رجب، شرط موفقیت در کارها و خلق حماسه ها را در استعانت از خداوند متعال عنوان کرد و گفت: رابطه عمیق با خداوند تبارک و تعالی، راز و نیاز و شب زنده داری در این ماه، راه رسیدن به کمال و سعادت بشری را برای انسان هموار می کند.

 

حجت الاسلام و المسلمین نکونام ماه رجب را ماه غفران الهی دانست و افزود: بکوشیم نورانیت رجب در دل هایمان ایجاد شود تا خالص شویم و بدانید هر کس در راه خدا جهاد کرد، خداوند هم دست او را خواهد گرفت.

 

رییس شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه امتحان سختی پیش روی ملت ایران قرار دارد، بیان داشت: امتحان سخت، اما دل ها قرص و مطمئن است و احساس ضعف و ناامیدی نمی کنیم؛ چراکه در توانمندی نظام و ملت در خلق حماسه ها شکی نداریم.

 

امام جمعه شهرکرد به همراهی غیرقانونی رییس جمهور برای نام نویسی یکی از کاندیدای ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: حضور و همراهی شخص اول امور اجرایی کشور با یک کاندیدا آن هم در روز نام نویسی، شأن ریاست جمهوری را زیر پا گذاشت و ممکن است این حرکت عوامل اجرایی انتخابات را زیر سؤال ببرد که مبادا انتخاباتی که متولی آن دولت است، شائبه ای در آن باشد.

 

وی ادامه داد: هر چند عوامل اجرایی انتخابات نهایت امانت داری و تعهد خود را بکار می گیرند تا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در نهایت سلامت برگزار شود، اما حرکت رییس جمهور هیچ توجیه و استدلالی ندارد.

 

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری به حضور سلایق مختلف در انتخابات اشاره کرد و گفت: حضور سلایق از این جهت که سبب زنده و پویا شدن انقلاب می شود، خوب است و از این جهت که امکان دارد دشمن از آن سو استفاده کند و همانند فتنه 88 را شکل دهد، خطرناک است.

 

حجت الاسلام و المسلمین نکونام افزود: بکوشیم بر موج های انتخابات، مردم و رهبری سوار شوند که در آن صورت سربلند خواهیم شد و بترسیم از روزی که دشمن بر موج های انتخابات سوار شود که حاصل آن فتنه ها است.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان این که مملکتی که ولی فقیه دارد، ترس ندارد، خاطرنشان کرد: وظیفه امروز ما این است که فرد اصلح را که با معیارهای رهبر معظم انقلاب مطابقت دارد انتخاب کنیم و از این که مبادا در آینده رنگ عوض کند و تغییر مواضع دهد، نگران نباشیم چرا که معیار حال افراد است.

 

وی تأکید کرد: باید از تجربیات گذشته درس بگیریم، نقاط قوت را پر بارتر کنیم و نقاط ضعف را برطرف سازیم تا دشمن در رسیدن به اهداف شومش ناامید شود./9457/پ202/ش

ارسال نظرات