۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۱
کد خبر: ۱۶۶۳۷۹
نماینده ولی فقیه در سپاه آمل:

بصیرت سیاسی نیاز اساسی جامعه است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در سپاه آمل بصیرت سیاسی را نیاز اساسی جامعه دانست و گفت: حضور فعال نخبگان در مسأله انتخابات موجب شور، شعور و حضور با بصیرت مردم می شود.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام حسین محمدیان، مسؤول دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل، امروز در نخستین شورای نخبگان بسیج فرهنگیان که با موضوع «بسیج و انتخابات» برگزار شد با بیان این که انتخابات امسال از اهمیت بسیاری برخوردار است، گفت: حضور حداکثری مردم سبب نابودی نقشه های دشمنان و رقم خوردن حماسه سیاسی ارزنده ای خواهد شد.

حجت الاسلام محمدیان ادامه داد: جایگاه معنوی معلمان در جامعه قابل توصیف نیست و دبیران با تبیین وظایف شوراها و ریاست جمهوری می توانند نقش مهمی در آگاهی بخشی آحاد جامعه داشته باشند.

مسؤول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آمل ادامه داد: حضور فعال نخبگان در عرصه انتخابات سبب شور، شعور و حضور با بصیرت مردم می شود.

بصیرت سیاسی نیاز اساسی جامعه است

حجت الاسلام محمدیان با تأکید بر این که بصیرت سیاسی نیاز اساسی جامعه امروز است، گفت: با توجه به توصیه های رهبر معظم انقلاب درباره بصیرت افزایی و ترویج آن در جامعه، سپاه پاسداران این مسأله را سرلوحه کار خود را قرار داده است.

وی مشارکت حداکثری مردم در انتخابات آینده را سبب تقویت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف دانست و افزود: چشم دشمنان نظام به انتخابات 24 اسفند دوخته شده است.

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه آمل با تأکید بر این که ملت ایران اسلامی بار دیگر با حضور قوی خود دشمنان نظام را مأیوس خواهد کرد، بیان داشت: حضور مردم کشورمان در صحنه های مختلف انقلاب تعیین کننده بوده است.

وی برگزاری انتخابات را اقدامی بازدارنده توصیف کرد و گفت: انتخابات پیش روی سبب مصونیت نظام ما در برابر تنش‌ها و دشمنی‌های دشمنان است.

مسلم مسلمی، فرمانده سپاه ناحیه آمل نیز در ادامه این مراسم با اشاره به نام گذاری سال 92 از سوی رهبر معظم انقلاب به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی گفت: حماسه سیاسی بدین معنی است تا بسیج و فرهنگ بسیجی در جامعه ظهور پیدا کند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در حقیقت تأیید نظام مقدس جمهوری اسلامی و دست رد به دشمنان انقلاب است که باید زمینه چنین حضور ارزنده ای فراهم شود.

فرمانده سپاه ناحیه آمل گفت: مهم ترین شاخصه کاندیدای اصلح، ولایت مداری و التزام عملی به آن، قدرت مدیریت بحران سیاسی و اقتصادی، و توجه به ارزش های فرهنگی است.

مسلمی با بیان این که بسیج باید در تبیین آحاد جامعه نسبت به اهمیت انتخابات و حضور حداکثری تلاش خود را داشته باشد، ابراز داشت: بسیج ورود مصداقی و تبلیغ برای یک فرد مشخص ندارد اما روشن گری، بیان اهمیت انتخابات، حضور حداکثری مردم و پیامدهای سیاسی حضور مردم در جهان برای کشور را از وظایف بسیار مهم خود می داند./950/پ203/غ

ارسال نظرات