۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۶۶۰۳۴

مردم اهواز توهین به مقدسات از سوی وهابیت را محکوم کردند

خبرگزاری رسا ـ راهپیمایی اعتراض آمیز مردم اهواز در محکومیت توهین به قبر صحابی گرامی پیامبر اکرم(ص) حجر بن عدی در اهواز برگزار شد.
راهپيمايي مردم اهواز در محکوميت هتک حرمت به مقدسات ديني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، راهپیمایی اعتراض آمیز مردم اهواز، همزمان با سراسر کشور در محکومیت توهین به مقدسات دینی و نبش قبر صحابی پیامبراکرم(ص) حجر بن عدی، پس از نمازجمعه و با وجود گرمای طاقت فرسا با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد.

براساس این گزارش در این راهپیمایی علما، روحانیان و دانشجویان همگام با دیگر مردم اهواز انزجار خود را از حرکت بی شرمانه و شیطانی وهابیت خائن اعلام کردند و از مجامع بین المللی خواستند که هرچه زودتر در برابر چنین جنایاتی واکنش نشان دهد.

بنابر این گزارش مردم اهواز با سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، «وهابی صهیونیزم، نوکر شیطان صفت»، «مرگ بر آل سعود» و «رهبر اگر فرمان دهد، غسل شهادت می کنم» انزجار خود را از جنایات کشورهای استکباری در کشور سوریه اعلام کردند و نسبت به هرگونه ماجراجویی بیشتر در خاک سوریه هشدار دادند.

گزارش ها از دیگر شهرهای استان خوزستان خوزستان حاکی است که مردم انقلابی این دیار همگام با هموطنان ولایی خود پس از برگزاری نماز دشمن شکن جمعه با حضور در خیابان ها و با برگزاری راهپیمایی اعتراض آمیز جنایات کشورهای استکباری در خاک سوریه را محکوم و انزجار خود را از نبش قبر صحابی پیامبر اکرم(ص) حجر بن عدی اعلام کردند و خواستار اتحاد مسلمانان جهان در برابر جنایات شیطانی وهابیت شدند./9461/پ202/ب

ارسال نظرات