۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۹
کد خبر: ۱۶۵۷۱۸
امام جمعه آمل:

رفع دغدغه‎های جوانان اولویت مدیران نظام باشد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه آمل خدمت رسانی را مهم ترین رسالت مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیران باید در خدمت مردم باشند.
حجت الاسلام رحماني، امام جمعه آمل

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در آمل، حجت الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل، روز گذشته در جلسه شورای اداری شهرستان که با حضور وزیر ورزش و جوانان در سالن اجتماعات شهدای حماسه ششم بهمن سال 60 آمل برگزار شد، با بیان این که وفاق و همدلی از امور ارزنده ای است که باید بین مسؤولان وجود داشته باشد، گفت: وحدت ورزی سبب می شود تا کارها به نحو خوبی انجام شده و رضایت مردم حاصل شود.


وی ادامه داد: تاکنون نتوانستیم رضایت کامل مردم را به دست آوریم و کم و کاستی هایی وجود دارد که باید عنایت ویژه ای نسبت به انجام امور وجود داشته باشد.


امام جمعه آمل خدمت رسانی را مهم ترین رسالت مدیران در جامعه اسلامی دانست و گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مدیران باید در خدمت مردم باشند.


حجت الاسلام رحمانی آملی با تاکید بر این که حل مشکلات آحاد مردم باید مورد توجه ویژه مدیران باشد، بیان داشت: مدیران باید از فرصت به دست آمده در جهت خدمت خالصانه به مردم بهره گیرند.


استاد حوزه علمیه آمل با بیان این که مدیران باید از فرصت خدمت گذاری به مردم به بهترین نحو ممکن استفاده کنند، ادامه داد: خدمت در نظام اسلامی یک افتخار است که باید از این افتخار ارزنده در جهت رفع مسائل و مشکلات مردم بهره گیریم و وظایف خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهیم.


وی با تاکید بر این که رفع دغدغه های جوانان اولویت مدیران نظام باشد، گفت: می طلبد تا اهتمام ارزنده ای درباره امور جوانان جامعه وجود داشته باشد.


امام جمعه آمل ادامه داد: ورزش های تیراندازی و اسب سواری در دین مبین اسلام سفارش به انجام آن ها شده است، اما چنین فضاهایی وجود ندارد که وزارت ورزش و جوانان باید در این راستا اقدامات خوبی انجام دهد.


یدالله اکبرزاده، فرماندار آمل نیز در این جلسه با بیان این که مردم آمل چه در انقلاب اسلامی و پس از آن حماسه ساز بودند، گفت: به فرموده علامه حسن زاده آملی آمل و بهبهان دو شهرستان کهن ایران است.


وی ادامه داد: آمل تنها شهرستانی است که در وصیت نامه سیاسی الهی حضرت امام خمینی(ره) به سبب حماسه اسلامی ششم بهمن سال 60 آمل نام آن درج شده است.

 

فرماندار آمل با بیان این که آمل مهد بزرگان و عالمان ارزنده است، گفت: علامه حسن زاده و جوادی آملی که از بزرگان سنگر دینی و اعتقادی هستند از فرزندان این شهر هستند./950/پ203/ب

ارسال نظرات