۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۷
کد خبر: ۱۶۵۱۴۶
20 اردیبهشت ماه؛

آزمون ورودی مدرسه عالی نواب مشهد برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ مدیر مدرسه عالی نواب گفت: آزمون ورودی این مدرسه جمعه بیستم اردیبهشت ماه برگزار می شود.
آزمون ورودی مدرسه عالی نواب مشهد برگزار می شود

 حجت الاسلام محمدرضا کاظمی، مدیر مدرسه علمیه عالی نواب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد با اعلام این خبر افزود: آزمون ورودی این مدرسه به صورت مستقل و در سه مرحله کتبی، شفاهی و مصاحبه بیستم اردیبهشت ماه برگزار می شود.

 

وی با اشاره به استقبال بالای داوطلبان از داخل و خارج استان، گفت: کلیه دانش آموختگان سطح یک می توانند در این آزمون شرکت کنند.

 

حجت الاسلام کاظمی با اشاره به دوره پنج ساله تحصیل طلاب در این مدرسه تا سطح سه، اظهار داشت: پس از اتمام تحصیلات، به دانش آموختگان، مدرک رسمی مورد قبول وزارت علوم اعطا می شود.

 

مدیر مدرسه عالی نواب با بیان این که آزمون ورودی این مدرسه در پنج رشته فقه قضایی، تبلیغ باگرایش حج، کلام، فقه و اصول و ادبیات عرب برگزار می شود، تصریح کرد: طبق توافقی که با قوه قضاییه انجام شده است، دانش آموختگان رشته فقه و قضا می توانند بدون آزمون جذب این دستگاه شوند. همچنین طبق تفاهم نامه این مدرسه با بعثه رهبر معظم انقلاب، طلاب پایه های سوم و چهارم این مدرسه می توانند بدون آزمون به عنوان روحانی کاروان های حج و عتبات عالیات فعالیت کنند.

 

وی با بیان این که رشته فقه رسانه نیز به زودی در این مرکز راه اندازی می شود، یادآور شد: محدودیت ظرفیت در پذیرش، چندان مطرح نیست و سعی ما بر جذب حداکثری طلاب است./930/ت302/ب

ارسال نظرات