۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۱۶۴۹۸۱
با صدور بیانیه‌ای صورت گرفت؛

محکومیت هتک حرمت به مقدسات از سوی استادان و طلاب مدرسه علمیه کوثر کرج

خبرگزاری رسا ـ مدیریت، معاونین، اساتید و طلاب حوزه علمیه کوثر کرج با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به مقدسات در سوریه را محکوم کرده و از مسؤولان خواستند تا به منظور جلوگیری از تکرار این‌گونه مسائل که سبب فتنه و شر فراگیر می‌شود؛ وارد عمل شوند.
بيانيه

به گزارش خبرگزاری رسا، مدرسه علمیه خواهران کوثر کرج با صدور بیانیه‌ای هتک حرمت به مقدسات و تعرض به اماکن مقدسه مسلمانان در سوریه را محکوم کرد.

در این بیانیه با استادان و طلاب این مدرسه علمیه با ابراز نگرانی از ادامه یافتن هتک حرمت به مقدسات از مسؤولان خواستند تا به منظور جلوگیری از تکرار این‌گونه مسائل که سبب فتنه و شر فراگیر می‌شود؛ وارد عمل شوند.

 متن بیانیه به شرح ذیل است:

«براءه من الله و رسوله الی الذین عهدتم من المشرکین» «سوره توبه آیه1»

بار دیگر دشمنان کینه توز اسلام نقاب از چهره منحوس خود برداشته و برای ایجاد بلوا و آشوب و بهم زدن وحدت مسلمانان و امنیت و آسایش آنان به میدان آمده و در اقدام شیطانی و به دور از تمامی منطق‌های بشری ضمن نبش قبر صحابی جلیل القدر امیرالمومنین(ع)، پیکر پاک وی را در مکانی دیگر به خاک سپردند.

مدیریت، معاونین، اساتید و طلاب حوزه علمیه کوثر کرج ضمن محکوم کردن این اقدام جنایتکارانه از سوی گروه تکفیری که نشان از دوری آنان از اسلام و وابستگی به جهان کفر است و ابراز نگرانی از ادامه یافتن این‌گونه هتک حرمت به مقدسات و تعرض به اماکن مقدسه مسلمانان در سوریه از تمام مسؤولان می‌خواهد که به منظور جلوگیری از تکرار این‌گونه مسائل که سبب فتنه و شر فراگیر می‌شود؛ وارد عمل شوند.

این حادثه ناگوار را به حضرت ولی عصر(عج) و علمای اسلام در تمامی بلاد مسلمان جهان و مردم مظلوم سوریه تسلیت گفته و از خداوند بزرگ خواهانیم که شر توطئه‌گران را به خودشان باز گرداند./9592/د101/ص

ارسال نظرات