۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۴
کد خبر: ۱۶۴۹۶۴
آیت الله موسوی جزایری در بیانیه ای:

دست استکبار از آستین وهابیان جنایتی بزرگ آفرید

خبرگزاری رسا ـ آیت الله موسوی جزایری در پیامی در محکومیت هتک حرمت به ساحت به مرقد شریف حجربن عدی تصریح کرد: بار دیگر دست پلید استکبار از آستین گروهای وهابی تکفیری بیرون آمده و با هتک حرمت به مرقد شریف و مضجع منیر صحابی جلیل القدر رسول الله و یار با وفای امام علی(ع) جنایتی بزرگ آفرید و برگ سیاه دیگری بر پرونده ننگین خود افزودند.
آيت الله موسوي جزايري، نماينده ولي فقيه در خوزستان، امام جمعه اهواز

به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید محمدعلی موسوی جزایری در پیامی ضایعه تأسف بار، هتک حرمت به مرقد شریف حجربن عدی را محکوم کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بار دیگر دست پلید استکبار از آستین گروهای وهابی تکفیری بیرون آمده و با هتک حرمت به مرقد شریف و مضجع منیر صحابی جلیل القدر رسول الله و یار با وفای امام علی(ع) جنایتی بزرگ آفرید و برگ سیاه دیگری بر پرونده ننگین خود افزودند.

جا دارد همه مسلمانان عالم در قبال این جنایت های هولناک، امثال آدمکشی های بی حساب و کتاب و تعدی و تجاوز به اعراض و نوامیس مسلمانان و تخریب آتش سوزی اموال و ابنیه آنان که روزانه مرتکب می شوند، ساکت ننشسته بلکه فریاد اعتراض سر دهند و از آن عناصر پلید تبری جسته و آن را محکوم کنند.

رسواتر آن که جنایت این گروهک که به نام اسلام انجام می شود خدمتی است خالصانه و خاضعانه به اردوگاه صهیونیسم در جهت تضعیف جبهه اسلام و مسلمین، و بد تر آن که با منسوب نمودن خود به اسلام چهره پاک و مقدس اسلام را در انظار جهانیان کریه و مخدوش کرده و ضربه بزرگی به حیثیت آن وارد می کنند.

بر همه مسلمانان غیور و عزیز از شیعه اهل سنت لازم است آنان را مطرود و محکوم بنمایند و از جمع خود برانند و ماهیت پلید آنها را افشاء نمایند تا اسلام عزیز پیش از این در افکار عمومی مردم دنیا مخدوش نگردد./9464/د102/غ

ارسال نظرات