۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۱۶۴۰۸۳

تأکید امام جمعه شهرکرد بر استفاده از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز در مناطق محروم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با بیان این که دانش‌آموزان مناطق محروم برای برخورداری از مناسب‌ترین مکان برای تعلیم و تربیت چشم انتظار خیران مدرسه‌ساز هستند، گفت: کمک‌های خیران پرورش نخبه‌های علمی را به دنبال دارد.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام - امام جمعه شهرکرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، ظهر امروز در پانزدهمین جشنواره خیران مدرسه ساز استان چهارمحال و بختیاری از مدرسه سازی به عنوان زیباترین عمل صالح انسان ها یاد کرد و افزود: تنها چیزی که برای انسان ها باقی می ماند اعمال صالح و موقوفات است.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تشکیل نظام جمهوری اسلامی را به عنوان نماد عینی و مصداق بارز عمل صالح دانست و افزود: ارزش های اسلامی در عمل صالح است و باید برای توسعه این امور فرهنگ سازی شود.

امام جمعه شهرکرد خطاب به خیران مدرسهساز چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: سرمایه شما نیکوکاران در راهی قرار گرفته که تضمین کننده آینده کشور و تربیت انسان در مسیر خدایی شدن است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان این‎که خدا بر اهداف خیران آگاه است، گفت: خیران در این کار با خدا معامله کرده‌اند.

مدیر شورای عالی حوزه های علمیه چهارمحال و بختیاری خیران را شایستگان دریافت الطاف الهی برشمرد و خاطرنشان کرد: خیران مدرسه‌ساز با بخشش اموال خود استعدادهای جوانان را در مناطق مختلف شکوفا کرده‌اند.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مدرسه‌سازی زیرساخت توسعه همه جانبه کشور است، اضافه کرد: شناسایی خیران مدرسه ساز و برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت بالای آنان برای مشارکت در توسعه فرهنگ مردم این استان بیش از پیش ضروری است.

وی در پایان با بیان اینکه دانش‌آموزان مناطق محروم برای برخورداری از مناسب‌ترین مکان برای تعلیم و تربیت چشم انتظار خیران مدرسه‌ساز هستند، گفت: کمک‌های خیران پرورش نخبه‌های علمی را به دنبال دارد./9457/پ202/س

ارسال نظرات