۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۹
کد خبر: ۱۶۲۸۷۰
عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی:

حماسه سیاسی خرداد معادلات جهانی را تغییر خواهد داد

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام حاجی‌زاده گفت: حماسه سیاسی مورد نظر ولایت فقیه بسیاری از معادلات منطقه ای و جهانی را تغییر خواهد داد.
حجت الاسلام حاجي زاده، امام جمعه اهر

حجت الاسلام ناصر حاجی زاده، عضو شورای استانی حوزه علمیه آذربایجان‌شرقی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز با اشاره به اهمیت خلق حماسه سیاسی از سوی ملت و مسؤولان نظام اظهار داشت: دشمنان ماه‌ها است که با توطئه های مختلف رسانه ای، سیاسی، روانی و دیپلماتیک به دنبال برگزاری انتخاباتی بی رونق در کشور هستند.


وی با بیان این‌که تنها حضور حداکثری ملت و انتخاب فرد اصلح می تواند توطئه های دشمنان را خنثی کند، افزود: باید دانست که فارغ از رقابت میان جناح ها و گروه های سیاسی هدف اصلی برگزاری انتخاباتی پرشور و شرکت حداکثری مردم در صحنه است، همان گونه که رهبر معظم انقلاب پیش از این نیز تأکید داشتند؛ انتخابات مصونیت است و آینده نظام را تضمین می کند.

حجت الاسلام حاجی زاده با اشاره به این‌که حماسه سیاسی مورد نظر ولایت فقیه بسیاری از معادلات منطقه ای و جهانی را تغییر خواهد داد، تصریح کرد: آگاهی و بصیرت کامل لازمه انتخاب فرد اصلح برای شکل‌گیری دولتی ولایت‌مدار، کوشا، کارآمد و تواناست، ملت ایران تاکنون با حضور در همه عرصه‌ها وفاداری خود را به نظام و انقلاب ثابت کرده‌اند که حضور در انتخابات خرداد نیز به یقین در حفظ امنیت ملی و اعتبار جهانی کشور بی‌تأثیر نخواهد بود.

امام جمعه اهر با بیان این‌که اختلال و کارشکنی‌های متعدد استکبار جهانی در عزم و اراده ملت برای حضور عظیم و گسترده در انتخابات هیچ خللی ایجاد نخواهد کرد، گفت: تحریم‌ها و فشارهای عجولانه‌ای غرب نتیجه‌ای جز ضربه زدن به خود آنها نداشته است، چراکه ملت ایران بدون توجه به تحریم‌ها و فشارهای سلطه‌گران راه مقتدر خود را عزت‌مندانه ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران امروز به الگوی تمام عیار جهان اسلام و حتی کشورهای آزادیخواه تبدیل شده و این حرکت به یقین شاکله نظام کفر را به لرزه در می‌آورد، امروز دشمنان با تحریم‌های اقتصادی ایران سعی دارند، مردم را نسبت به انقلاب بدبین نشان دهند در حالی که مردم ایران بار دیگر حضوری پرشور در انتخابات پیش رو خواهند داشت.

حجت الاسلام حاجی زاده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را فرصتی برای تقویت وحدت ملی و اسلامی دانست و گفت: در شرایطی که دشمنان به دنبال ناآرامی در ایام انتخابات هستند، ملت باید با حضور مقتدر و حماسی خود تبلیغات منفی دشمنان را با پاسخی کوبنده همراه کنند./935/ت302/س

ارسال نظرات