۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۹:۵۵
کد خبر: ۱۶۲۳۲۰
آیت‌الله شبیری زنجانی:

اشتغال‌زایی و حل مشکل مردم عبادت است

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی اقدامات صورت گرفته از سوی خدمت‌گذاران کمیته امداد امام خمینی(ره) در زمینه اشتغال زایی و حل مشکلات مردم را عبادت دانست.
آيت الله شبيري زنجاني برگزاري درس آيت الله شبيري زنجاني در مشهد
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت‌الله سید موسی شبیری زنجانی از مراجع تقلید، عصر چهارشنبه در دیدار عسگر اولادی نماینده ولی فقیه در کمیته امداد امام خمینی(ره) و جمعی از مسؤولان این نهاد، با اشاره به برکات الهی برای کارهای خداپسندانه، گفت: جزو مسلمات اعتقادی است که کارهایی که با نیت الهی انجام می‌گیرد شامل برکت می‌شود.
وی با اشاره به زلزله اخیر در استان سیستان و بلوچستان، ابراز کرد: اگر این زلزله در شهر صورت می‌گرفت چیزی از آن باقی نمی‌ماند اما به برکت توسلات علما و مردم در ایام فاطمیه این بلای عظیم از سر مردم رفع شد.
این مرجع تقلید خدمات صورت گرفته در کمیته امداد را مثبت ارزیابی کرد و گفت: تلاش خدمت‌گذاران این عرصه توأم به خلوص نیت است و قطعا این امر در موفقیت بسیار اهمیت دارد.
حضرت آیت‌الله شبیری زنجانی با بیان این‌که اقدامات صورت گرفته از سوی خدمت‌گذاران کمیته امداد در زمینه اشتغال زایی و حل مشکلات مردم عبادت است، اظهار کرد: از دیدگاه اسلام اگر کاری برای رضای خدا و خدمت به خلق انجام شود قطعا مورد توجه و عنایت پروردگار نیز قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به روایات دعای مؤمن برای مؤمن را نزدیک به اجابت خواند و گفت: بنده برای موفقیت شما در کمیته امداد دعا می‌کنم که کارها را بهتر از گذشته پیش ببرید.
این مرجع تقلید با اشاره به فعالیت 110 شورای حل اختلاف در کمیته امداد امام خمینی(ره) ابراز کرد: عدد 110 بسیار مقدس است؛ امیدوارم عنایت حضرت علی(ع) شامل حال شما باشد تا در خدمت‌گذاری موفق باشید./927/پ202/ج
ارسال نظرات