۲۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰
کد خبر: ۱۶۲۲۹۰
امام جمعه باغستان خبر داد:

ساخت مصلای جدید در خادم آباد

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه باغستان از کلنگ زنی مصلای جدید باغستان در خادم آباد در اواسط اردیبهشت‌ماه خبر داد و گفت: مبنای اصلی برای ساخت مصلی کمک های مردمی است.
حجت الاسلام پاشاکي

حجت الاسلام احمد عبدالله زاده پاشاکی، امام جمعه باغستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا از ساخت مصلی در خادم آباد شهریار خبر داد و افزود: هدف اصلی از ساخت مصلی برگزاری با شکوه نماز جمعه است ولی استفاده از مصلی منحصر به خواندن نماز در روز جمعه نیست، بلکه می‌شود بسیاری از جلسات را در آن برگزار کرد.

امام جمعه باغستان با تاکید بر این‌که مصلی سنگر خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی شهر است گفت: ایجاد فضای آموزشی و مشاوره در مصلی و مرکزیت نشست مسؤولین و عزاداری هیئات مذهبی از برنامه‌های آینده این مرکز است.

وی همچنبن از ایجاد امکاناتی مانند حوزه علمیه، سالن اجتماعات و فرهنگ‌سرا در کنار مصلی خبر داد و افزود: هزینه پیش بینی شده با توجه به گرانی و تورم شاید بالای یک میلیارد تومان برسد.

حجت الاسلام عبدالله زاده با بیان این‌که مبنای اصلی برای ساخت مصلی کمک های مردمی است گفت: حامیان ساخت مصلی را مردم، خیرین شهر، استانداری و فرمانداری تشکیل می‌دهند.

وی افزود: کمک یکپارچه مردم در وسع و توان خود و پیگیری‌های مسؤولین و ستاد نماز جمعه می تواند در ساخت مصلی خیلی موثر باشد.
امام جمعه باغستان تاریخ کلنگ زنی را اواسط اردیبشهت‌ماه اعلام کرد و افزود: ساخت مصلی به‌صورت فازبندی اجرا می‌شود که باید حداقل سه فاز را در نظر گرفت، فاز اول شامل آماده‌سازی مکانی برای برگزاری نماز جمعه است که شاید یک‌سال طول بکشد تا حداقل بتوانیم از فضای آن استفاده کنیم.

حجت الاسلام عبدالله زاده با اشاره  به این‌که مسجدی که نماز جمعه در آن برگزار می‌شود فضای کوچکی دارد اظهار داشت: تلاشمان این است که ابتدا مکانی برای برگزاری نماز جمعه ایجاد شود./9593/ت302/ص

 

ارسال نظرات