۲۱ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۱۶۱۲۴۰
با مشارکت نهادهای حوزوی؛

اختتامیه مسابقات ورزشی طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ اختتامیه مسابقات ورزشی طلاب حوزه علمیه خراسان که برای اولین بار با مشارکت نهادهای حوزوی برگزار شده است، پایان فروردین ماه در مشهد خواهد بود.
اختتامیه مسابقات ورزشی طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمدرسول رمضانی٬ مسؤول دفتر فرهنگی‌تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، گفت: اختتامیه مسابقات ورزشی طلاب حوزه علمیه خراسان پایان فروردین ماه برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این مسابقات با مشارکت نهادهای حوزوی٬ دفتر فرهنگی‌تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان٬ جامعه‌المصطفی‌العالمیه(ص) واحد مشهد٬ دانشگاه علوم اسلامی رضوی و مرکز بسیج طلاب و روحانیان در بهمن و اسفند ماه سال گذشته برگزار شد.

 

وی در خصوص برگزاری مراسم اختتامیه این مسابقات اظهار داشت: اختتامیه این مسابقات روز جمعه سی‌ام فروردین از ساعت 8 صبح در سالن بهشتی مشهد برگزار خواهد شد.

 

حجت‌الاسلام رمضانی به رشته‌های این مسابقات اشاره و تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در رشته‌های شنا٬ تیراندازی، دارت٬ تنیس روی میز و فوتسال به رقابت پرداختند که از نفرات برتر هر رشته تقدیر به عمل خواهد آمد.

 

وی یادآور شد: این مسابقات برای اولین سال با مشارکت نهادهای حوزوی برگزار شد که با استقبال خوب مسؤولان و شرکت‌کنندگان مواجه بود.

 

مسؤول دفتر فرهنگی‌تربیتی مرکز مدیریت حوزه علمیه خراسان خاطرنشان کرد: مراسم روز اختتامیه با برگزاری مسابقه‌های رده‌بندی و فینال فوتسال آغاز می‌شود و با اهداء جوایز به برگزیدگان در تمامی رشته‌ها ادامه می‌یابد./932/ت302/ب

ارسال نظرات