۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۶:۲۹
کد خبر: ۱۶۱۰۶۹
در تجمع امروز دانشجویان؛

مراسم اهداء دسته‌گل وحدت به دفتر حافظ منافع مصر در ایران برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم اهداء دسته‌گل وحدت به دفتر حافظ منافع مصر در ایران با حضور دانشجویان در مقابل این دفتر برگزار شد.
تجمع دانشجويان مقابل سفارت مصر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اهداء دسته‌گل وحدت به دفتر حافظ منافع مصر در ایران عصر امروز سه شنبه بیستم فروردین‌ماه با حضور دانشجویان در مقابل این دفتر واقع در ولنجک تهران برگزار شد.

این مراسم با اقامه نماز ظهر و عصر آغاز شد و سپس شرکت کنندگان با سر دادن شعارهای «لا شیعه لاسنیه وحده وحده الاسلامیه»، «کلا کلا لتکفیر»، « مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «لااله الا الله اسراییل عدوالله» و «لا اله الا الله آمریکا عدوالله» خواستار وحدت بین مسلمین شدند.

همچنین شرکت کنندگان در این مراسم با در دست داشتن نوشته‌‌های «ایران + مصر = نابودی اسراییل»، «یا ایها المسلمون اتحدوا اتحدوا»، «الشعب واحد لاشعبان من القاهره لطهران»، «لا لمصر التطرف نعم لمصر التقریب»، «الشعب یرید وحده الاسلامیه»، «نعم نعم للحوار کلا کلا للجدال»، «ربنا واحد رسولنا واحد کتابنا واحد قبلتنا واحد لماذا اختلاف؟» بر مواضع وحدت گرایانه خود تأکید کردند.

لازم به ذکر است در این مراسم خالد عماره، مسؤول دفتر حافظ منافع مصر در ایران ضمن اعلام آمادگی این دفتر برای پذیرایی از شرکت کنندگان و خبرنگاران گفت: من از این اقدام که نشان دهنده عمق روابط ایران و مصر است تشکر می‌کنم.

وی افزود: وزارت امور خارجه مصر با صدور بیانیه‌ای حمله به دفتر حافظ منافع ایران در مصر را محکوم کرده است.

براساس این گزارش مجتبی احمدی عضو شورای مرکزی اتحادیه بین المللی امت واحده ابراز داشت: پیام ما به شعبی‌ها این است که مسأله فرعی اختلاف بین شیعه و سنی، این نقطه حساس جهان اسلام را به بن بست نکشاند.

گفتنی است این مراسم از سوی اتحادیه بین المللی امت واحده، جنبش عدالتخواه دانشجویی، جامعه اسلامی دانشجویان و بسیج دانشجویی برگزار شد./956/پ202/ص

ارسال نظرات