۲۰ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۴:۴۶
کد خبر: ۱۶۱۰۳۷
از سوی حوزه علمیه گلستان؛

نخستین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب برگزار می شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب گلستانی از سوی مدیریت حوزه علمیه استان برگزار می شود.
نخستین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب برگزار می شود

محمد صفری، مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه گلستان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان از برگزاری نخستین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه طلاب گلستانی از سوی حوزه علمیه استان خبر داد.

 

وی با بیان این که این دوره از مسابقات در رشته های حفظ (جزء اول یا جزء سی ام)، قرائت تحقیق (سوره انبیاء)، ترتیل(پنج جزء اول) و اذان برگزار می شود، افزود: مهلت ثبت نام تا تاریخ 31 فروردین ماه و زمان مسابقه پنجم اردیبهشت اعلام است.

 

صفری ارتقای سطح فرهنگ قرآنی و اسلامی و اعتلای اخلاق و ایمان دینی در مدارس، ایجاد انس و الفت بیش از پیش طلاب مدارس با قرآن کریم و مفاهیم والای آن، تقویت و توسعه فضای معنوی و قرآنی در مدارس علمیه سراسر استان، ارج گذاری به فعالیت های قرآنی و تشویق نخبگان قرآنی مدارس و شناسایی و معرفی استعدادهای برجسته قرآنی طلاب به مدیریت قرآن و عترت را از اهداف برگزاری این مسابقه قرآنی اعلام کرد.

 

مسؤول روابط عمومی حوزه علمیه گلستان ادامه داد: علاقه مندان جهت ثبت نام به مدیریت مدرسه علمیه خود مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 2266261-0171 یا 09119630048 تماس حاصل کنند.


کارگاه آموزشی مهدویت در حوزه علمیه امام خمینی گرگان برگزار شد


به گزارش رسا، کارگاه آموزشی مهدویت با موضوع عنصر پدیدار شناسی عصر ظهور از سوی معاونت پژوهش و با حضور طلاب مدرسه علمیه امام خمینی(ره) گرگان برگزار شد. 

 

بر اساس این گزارش، پدیده های جهان در زمان ظهور حضرت حجت(عج) و نقش مردم پیش از ظهور از موضوعات این کارگاه آموزشی بوده است.

 

گفتنی است، حجت الاسلام احمد ناظر به عنوان استاد در این کارگاه حضور داشته و در پایان به پرسش های طلاب پاسخ داده شد./950/پ202/ب

ارسال نظرات