۱۸ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۸:۴۴
کد خبر: ۱۶۰۷۹۷
نماینده مجلس خبرگان:

مسؤولان زمینه انتخابات باشکوه و بی‌نظیر را فراهم کنند

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین معلمی تلاش مضاعف، حسن عمل و نشاط کاری مسؤولان را از مباحث ضروری در جهت خلق حماسه سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با برنامه ریزی مناسب و رفع برخی دغدغه های موجود در جامعه زمینه ساز حضوری بی نظیر در انتخابات خردادماه امسال شوند.
علي معلمي نماينده مازندران در خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز در جلسه شورای اداری شهرستان قائمشهر به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: مسؤولان و مدیران باید بسترهای لازم را برای تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری در سال جدید فراهم کنند.

 

وی تحقق هر برنامه و طرحی در کشور را نیازمند فراهم کردن بستر و شرایط اجرایی لازم برای آن موضوع دانست و خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود در کشور به منظور فراهم کردن بستر مناسب برای تحقق شعار امسال استفاده شود.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که هر طرح و موضوعی زمانی محقق می شود که بسترهای اجرایی لازم در کشور برای تحقق آن فراهم شود، گفت: آحاد جامعه به ویژه مسؤولان کشور باید همه توان خود را در جهت پیشبرد رهنمودهای رهبری نظام به کار گیرند.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی تلاش مضاعف، حسن عمل و نشاط کاری مسؤولان را از مباحث ضروری در جهت خلق حماسه سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: مسؤولان باید با برنامه ریزی مناسب و رفع برخی دغدغه های موجود در جامعه زمینه ساز حضوری بی نظیر در انتخابات خردادماه امسال شوند.

 

امام جمعه قائمشهر ایجاد انگیزه و دلگرمی در مردم را از مسائل مهم در آستانه انتخابات دانست و تصریح کرد: دشمنان تلاش می کنند با تشدید تحریم های اقتصادی ملت ایران را دلسرد و ناامید کنند که وظیفه مسؤولان در جلوگیری از این هدف دشمنان بسیار سنگین است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که مسؤولان باید با برنامه ریزی و مدیریت مناسب از به وجود آمدن مشکلات اقتصادی جلوگیری کنند، گفت: وحدت و همدلی در داخل کشور به ویژه در میان مسؤولان می تواند سد بزرگی در برابر توطئه ها و نقشه های دشمنان باشد.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی تلاش و همدلی مضاعف در میان مسؤولان را زمینه ساز دلگرمی و زنده نگه داشتن روح امید در دل های مردم دانست و خاطرنشان کرد: اختلاف و تفرقه میان مسؤولان مردم را ناامید می کند.

 

وی با بیان این که ملت ایران اسلامی 34 سال است که حمایت و پشتیبانی خود را از نظام اسلامی به همه دنیا ثابت کرده اند، افزود: حضور این ملت وفادار در صحنه های مختلف این انقلاب نشان از وفاداری آنها به آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با تأکید براین که تلاش دشمنان برای خاموش کردن نور امید در دل های ملت ایران بی فایده است، خاطرنشان کرد: مردم کشورمان همچنان وفادار به آرمان های انقلاب هستند و هیچ گاه دست از پشتیبانی این نظام بر نخواهند داشت.

 

حجت الاسلام و المسلمین معلمی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع حماسه اقتصادی اشاره کرد و گفت: مسؤولان کشور باید با حمایت از تولید داخل و افزایش اشتغال در کشور در حوزه اقتصادی نیز حماسه آفرین شوند./950/پ202/س

 

ارسال نظرات