۲۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۱۶۰۲۷۹
نماینده مجلس خبرگان:

القای شبهه در جامعه اسلامی توطئه ای از سوی دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری به تلاش دشمنان انقلاب برای براندازی نظام اشاره کرد و گفت: القای شبهه در جامعه اسلامی خطرناک است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد صابر جباري نماينده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بهشهر، حجت الاسلام و المسلمین سید صابرجباری نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری امروز درخطبه های نماز جمعه بهشهر گفت: هدف دشمنان القای شبهه در انقلاب و کارآیی آن است که هر روز با ترفندهای مختلف ظاهر می شود.

 

وی اظهار داشت: دشمن از ابتدای انقلاب، بازی خطرناک خود را با انقلاب اسلامی ایران شروع کرده است و در این رابطه با شروع جنگ تحمیلی، ترورشخصیت ها و تحریم در پی ایجاد رخنه در بین اجتماع مردم و اتحاد ما بوده است.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری با بیان این که در طول دوران بعد از انقلاب خدمات شایانی از سوی مسؤولان به این نظام ارائه شده است خاطر نشان کرد: نباید این خدمات ارزنده نادیده گرفته شود بلکه باید با قدردانی از این خدمات در جهت بالندگی بیشتر ایران اسلامی گام برداریم.

 

امام جمعه بهشهر ادامه داد: باید آگاه باشیم که اکنون بعد از گذشت سه دهه از انقلاب و در دهه چهارم این انقلاب در کجای کار هستیم و از کجا به کجا رسیده ایم.

 

وی خطاب به مسؤولان گفت: نباید از این اوج و قدرت، مغرور شوید بلکه باید در جهت رشد همه جانبه تلاش بیشتری داشته باشید چرا که دشمن با همه توان در پی ایجاد ضربه به این نظام و انقلاب است و از کوچکترین فرصت، کم توجهی و استراحت ما سوء استفاده می کند.

 

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به دستاوردهای مختلف این انقلاب افزود: از نظر دستاوردهای علمی ایران اسلامی اکنون در اوج و قدرت اول منطقه است که از سال گذشته تا کنون ماهواره به فضا پرتاب کرده و همچنین موجود زنده به فضا فرستاده و برگشته است.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری یادآورشد: ساخت هواپیمای بی سرنشین و بسیاری از اختراع و ابداعات به همه مسؤولان و تلاش جوانان عملیاتی شده است که باید قدردان این نعمات باشیم.

 

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن انتخابات نیز اظهار داشت: باید در این انتخابات عاقلانه حرکت کنیم و حضوری گسترده در انتخابات داشته باشیم تا همچون بمب اتم در جهان صدا کند.

 

امام جمعه بهشهر بیان داشت: در انتخابات باید در مسیر اخلاق و اسلام گام برداریم و کمال اسلام را در نظر بگیریم و خلاف شرع عمل نکنیم که در این صورت دشمن شاد خواهیم شد.

 

حجت الاسلام و المسلمین جباری با گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) از ایشان به عنوان زینت پدر یاد کرد که حافظ و مبلغ امامت بود.

 

وی گفت: حضرت زینب(س) کار امام حسین(ع) را در تمامیت در کربلا و بعد از آن با سخنرانی ها و خطبه هایشان انجام دادند و مبلغ راستین برای امامت بود.

 

امام جمعه بهشهر در پایان با سفارش به تقو و دینداری، تقوا را مهم ترین عامل در رستگاری اعلام کرد که بدون آن، در تاریکی ها گم خواهیم شد./950/پ202/پ

ارسال نظرات