۲۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۱۲
کد خبر: ۱۶۰۰۷۱
حجت الاسلام ابوترابی:

ایران بالاترین سطح امنیت را دارد

خبرگزاری رسا ـ نایب رییس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که جمهوری اسلامی ایران از بالاترین میزان امنیت برخوردار است، این اقتدار و عظمت را مرهون جانفشانی شهدا دانست.
سردار شهيد محمد شهسواري  ابوترابي نائب رئيس مجلس شوراي اسلامي

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در جنوب کرمان، نخستین جشنواره شهید سرافراز محمد شهسواری صبح امروز با حضور مردم و مسؤولان کشوری و استانی در سالن بصیرت دانشگاه آزاد اسلامی کهنوج برگزار شد.

در این جشنواره حجت الاسلام ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی افزود: خدای متعال از امت پیامبر خاتم به عنوان امت وسط نام برده است و امروز ملت ایران در رسیدن به امت وسط با شتاب و سرعت حرکت می کند.

وی بیان داشت: شهید بزرگوار شهسواری یکی از گل های فاخر و برجسته امت وسط است.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: شهید شهسواری در خاک عراق در مقابل دژخیمان صدام و در اوج استبداد و اسارت و در مقابل رسانه های جهانی ایستاده و شعار مرگ بر صدام ضد اسلام را سر داد؛ صدام زیر پرچمی که نام مقدس الله را دارد پرچمدار کفر و شرک بود.

وی خطاب به خانواده شهید شهسواری گفت: اگر امروز فریاد مرگ بر آمریکا  سراسر کشور مقاوم و اسلامی لبنان را فراگرفته است این شعار شهید شهسواری است که لبنان را بیدار کرد.

وی تصریح کرد: خداوند متعال این شعار را شاهد قرار می دهد، چرا مردم عراق فریاد مرگ بر صدام را نگفتند می گویند اسیر بودیم و در چنگال صدام بودیم خداوند متعال می فرماید: مگر شهید شهسواری اسیر نبود پس چرا مرگ بر صدام ضد اسلام گفت.

وی گفت: امروز ایران در کنار ناامن ترین کشورهای کره خاکی بالاترین سطح امنیت را دارد؛ این امنیت ایران بیانگر اقتدار یک نظام کارآمد و یک ملت وفادار به نظام است.

در پایان این جشنواره از دکتر مهدی شهسواری فرزند شهید محمد شهسواری با لوح تقدیر قدردانی شد./971/پ202/ج

ارسال نظرات