۱۱ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۷
کد خبر: ۱۵۸۵۶۶
امام جمعه شهرکرد:

اقتدار ملت ایران در مسأله هسته‌ای دشمن را زمین‌گیر کرده است

خبرگزاری رسا ـ امام جمعه شهرکرد با اشاره به مذاکرات 1+5 آلماتی گفت: اقتدار ملت غیور ایران اسلامی دشمن را زمین‌گیر کرده و به زودی ریشه دشمن را بر می‎کند.
حجت الاسلام و المسلمين نکونام - امام جمعه شهرکرد و نماينده و لي فقيه در چهارمحال و بختياري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد،حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، امام جمعه شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) برگزار شد، با سفارش نمازگزاران به تقوای الهی و با اشاره به آیات 9 سوره فاطر و 57 سوره اعراف اظهار داشت: پایان زمستان و زنده شدن طبیعت در فصل بهار، زنده شدن دوباره انسان در روز قیامت را برای مردم تداعی می کند.

امام جمعه شهرکرد در ادامه با اشاره به 14 اسفند سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، این نهاد ارزشمند را شجره ای طیبه معرفی کرد که در سال 1357 به فرمان امام راحل(ره) تأسیس شد.

نماینده ولیفقیه در چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: اشتغال زایی و ارائه کمک‌های مالی، روحی و فکری به مددجویان از مهم ترین خدمات کمیته امداد امام خمینی(ره) است.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری همچنین روز احسان و نیکوکاری را فرصتی مناسب برای کمک به نیازمندان و دستگیری از مستمندان دانست و شرکت پر شور مردم در این روز را خواستار شد.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری در بخش دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت 15 اسفند روز درختکاری، افزود: کاشت درخت صدقه جاریه است و عموم مردم نسبت به حفظ و کاشت درختان تلاش کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مذاکرات هسته ای 1+5 آلماتی گفت: ملت غیور ایران اسلامی با استقامت و پافشاری بر حق مسلم دستیابی به انرژی صلح آمیز هسته ای می تواند پیروزی در این مذاکرات را رقم بزند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام بیان داشت: کوتاه آمدن و خضوع در برابر ایران از طرف مذاکره کننده 1+5 آلماتی، نشان دهنده قدرت و اقتدار ملت غیور ایران اسلامی است که دشمن را زمین‌گیر کرده و به زودی ریشه دشمن را بر میکند.

امام جمعه شهرکرد با بیان این که استقامت، عزت و آقایی به همراه دارد، تصریح کرد: آینده کشور به این استقامت و پایداری مردم کشور بستگی دارد.

نماینده ولیفقیه در چهارمحال و بختیاری اضافه کرد: وحدت و انسجام گروه های مختلف جامعه به ویژه خواص و نخبگان می تواند زمینه تغییرات معادلات مذاکره هسته ای به سود جمهوری اسلامی ایران را فراهم کند.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری افزود: باید از تک‌روی‌ها و برنامه‌ها و اقدامات سلیقه‌ای به شدت پرهیز کرد و حول یک محور جمع شویم.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تدوین سند چشم‌انداز استان تأکید کرد و افزود: با وجود خدمات ارزنده در استان، همچنان برای دستیابی به توسعه مطلوب، نیازمند تدوین سند چشم انداز استان هستیم که همواره این مسأله را به مسؤولان یادآور شده ام./9457/پ202/س

ارسال نظرات