۰۹ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۱۵۸۲۲۵
مدیر مؤسسه آینده روشن:

وظیفه مؤسسه آینده روشن تولید علم و معرفت در عرصه مهدویت است

خبرگزاری رسا ـ مدیر مؤسسه آینده روشن یکی از دغدغه‌های مؤسسه را تربیت نسل منتظر دانست و گفت: این مؤسسه با نشر کتاب‌ها و مقالات درباره مهدویت به دنبال تولید علم و معرفت در زمینه مهدویت است.
حجت الاسلام مسعود پور سيد آقايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام سید مسعود پور سید آقایی مدیر مؤسسه آینده روشن پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی، با اشاره به مشکلات اقتصادی و کم شدن بودجه‌های فرهنگی، گفت:‌ مؤسسه آینده روشن در سال‌های گذشته و با تلاش‌های هیأت امنا در ردیف بودجه قرار داشت اما با مشکلات به وجود آمده جزو نخستین مراکزی بود که بودجه آن قطع شد.
وی ادامه داد: البته همکاران مؤسسه آینده روشن با تلاش و جدیت اقدامات فرهنگی خود را ادامه‌ می‌دهند و به لطف الهی کارها در حال انجام شدن است.
مدیر مؤسسه آینده روشن با بیان این‌که مؤسسه آینده روشن با نشر کتاب‌ها و مقالات درباره مهدویت به دنبال تولید علم و معرفت در زمینه مهدویت است، اظهار کرد:‌ کتاب‌ها و مجموعه مقالات این مؤسسه هر ساله در چند جلد منتشر می‌شود.
حجت‌الاسلام پور سید آقایی با اشاره به اهمیت دیدار با علما و مراجع تقلید، خاظرنشان کرد: در بخش خبرنامه این مؤسسه دیدارهایی که با علما و مراجع تقلید صورت گرفته به همراه سخنان و رهنمودهای آنها منتشر شده است.
وی آشنایی کودکان با مباحث مهدویت را ضروری خواند و ابراز کرد: مؤسسه آینده روشن در این زمینه اقدامات در خور توجهی انجام داده و در بخش تولیدات کودک و نوجوان شش جلد کتاب به همراه دو سی دی آموزشی منتشر کرده است.
مدیر مؤسسه آینده روشن با اشاره به نهمین همایش بین‌المللی دکترین مهدویت که با موضوع تربیت زمینه ساز است، گفت: یکی از دغدغه‌های مؤسسه آینده روشن تربیت نسل منتظر است و در این راستا با آموزش و پرورش، مراکز و مؤسسات علمی و پژوهشی برای تولید مقاله رایزنی‌هایی صورت گرفته است.
حجت‌الاسلام پور سید آقایی یکی از اقدامات مثبت مؤسسه آینده روشن را تولید نرم افزار «نزدیک‌تر از ظهور» در پاسخ به سی دی ظهور نزدیک است، خواند و اظهار کرد: ‌در این نرم افزار به شبهات سی دی ظهور نزدیک است، پاسخ داده شده و آنها را مورد نقد و بررسی جدی قرار داده است.
مدیر مؤسسه آینده روشن در پایان بیان داشت: استفاده از محضر علما و مراجع تقلید و گوش فرا دادن به تذکرها و توصیه‌های ایشان برای بهبود امور و تربیت صحیح نسل زمینه ساز بسیار مؤثر است./927/پ202/پ
ارسال نظرات