۰۸ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۰۱
کد خبر: ۱۵۸۱۰۱
فردا صورت می گیرد؛

سفر دو روزه رییس قوه قضائیه به استان گلستان

خبرگزاری رسا ـ آیت الله محمدصادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه فردا در رأس هیأتی قضایی به گلستان سفر خواهد کرد.
 آيت الله آملي لاريجاني

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله محمدصادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه فردا در رأس هیأتی قضایی به گلستان سفر خواهد کرد.

 

براساس این گزارش؛ رییس قوه قضائیه به همراه مسؤولان عالی قضایی و رؤسای سازمان های تابعه در سفری دو روزه نهم و دهم اسفند به گلستان سفر خواهند کرد.

 

این گزارش می افزاید، بررسی مسائل قضایی، دیدار با علما، روحانیان، نخبگان حوزوی و دانشگاهی، خانواده های شهدا، جانبازان و ایثارگران، مسؤولان استان، قضات و کارکنان دادگستری گلستان و همچنین اقشار مختلف مردم ازجمله مهم ترین برنامه های سفر دو روزه رییس قوه قضائیه به گلستان است.

 

به گزارش خبرنگار رسا، رییس قوه قضائیه صبح فردا پس از ورود به فرودگاه بین المللی گرگان با حضور در گلزار شهدا به مقام والای شهدا ادای احترام خواهد کرد.

 

سخنرانی در جمع خانواده های شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان، دیدار با قضات دادگستری استان و حضور در جلسه شورای اداری استان گلستان، از برنامه های نخستین روز سفر آیت الله آملی لاریجانی به گلستان است.

 

به گزارش رسا، دیدار با نخبگان، اساتید دانشگاه ها، دیدار با علما، روحانیان و ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و تشیع، جلسه با مسؤولان قضایی استان از جمله مهم ترین برنامه های روز دوم سفر رییس قوه قضائیه به استان گلستان است.

 

گفتنی است، علاوه بر این تعدادی از مسؤولان عالی قضایی به نمایندگی از رییس قوه قضاییه با حضور در شهرستان ها ضمن دیدار با مردم، در جمع قضات، مسؤولان و کارکنان دستگاه قضائی استان حاضر خواهند شد./950/پ203/ب

ارسال نظرات