۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۹
کد خبر: ۱۵۷۷۴۷
فردا؛

یادواره 7 هزار شهید زن برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ یادواره شهدای زن با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تجلیل از 7 هزار شهید زن کشور در شهر کرد برگزار می شود.
زنان و دفاع مقدس

فرزانه احمدپور، مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد اظهار داشت: یادواره شهدای زن استان با حضور مسؤولان، رزمندگان، ایثارگران و بسیجیان یک شنبه ششم اسفندماه در شهرکرد برگزار می‌شود.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری هدف از برگزاری یادواره شهدای زن را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، تجلیل از 7 هزار شهید زن در کشور و تقدیر از ایثارگری شهدای زن استان چهارمحال و بختیاری دانست و گفت: شهدا، امام راحل و مقام معظم رهبری از اسوه‌های صداقت هستند و معرفی مصادیق و ارائه الگوهای صداقت از راه‌های ترویج و نهادینه کردن صداقت در جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: شهدا از اسوه‌های صداقت در جامعه هستند و باید با الگوگیری از آنها بتوانیم زمینه رستگاری خودمان را فراهم کنیم.

احمد پور شهدا را عزیزترین افراد پس از انبیا و ائمه طاهرین(ع) در نزد خداوند خواند و افزود: شهدا به بالاترین درجه ارزشی رسیدند.

مسؤول بسیج جامعه زنان سپاه چهارمحال و بختیاری با بیان این که شهدا برای حفظ ارزش‌ها، انقلاب و اسلام جان خود را فدا کردند، خاطرنشان کرد: برخی از ارزش‌ها که شهدا برای آن جانفشانی کردند اکنون در جامعه اسلامی نادیده گرفته می‌شود.

وی در پایان با اشاره به این که برای حفظ ارزش‌های اسلامی نباید حد و اندازه تعیین کرد، افزود: اگر اراده جدی برای حفظ آرمان‌های شهدا شکل بگیرد، وضعیت موجود در جهت ارزش‌ها تغییر می‌کند.

گفتنی است، استان چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس، پانزده شهید زن را تقدیم اسلام و انقلاب کرده است./9457/پ203/س

ارسال نظرات