۰۵ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۲:۰۵
کد خبر: ۱۵۷۶۴۴
23 اسفند‌ماه؛

جشنواره استانی «نماز و نیایش» در فارسان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ جشنواره استانی «نماز و نیایش»، بیست و سوم اسفندماه در شهرستان فارسان استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.
نماز و نيايش

سیدغلامرضا رضوی، مدیر اجرایی جشنواره استانی شعر «نماز و نیایش» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد از برگزاری این جشنواره در 23 اسفندماه در شهر باباحیدر از توابع شهرستان فارسان خبر داد.

مدیر اجرایی این جشنواره با بیان اینکه جشنواره نماز و نیایش در دو بخش شعر و داستان کوتاه برگزار می شود، تصریح کرد: بخش شعر با موضوعات «نماز و رشد و تعالی»، «نماز و شهدا در دفاع مقدس»، «نماز و فرهنگ و هنر»، «نماز و سبک زندگی اسلامی» و در بخش ویژه جشنواره یعنی داستان کوتاه با موضوعات «نماز و جوانان» برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که جشنواره استانی شعر نماز و نیایش با هدف ترغیب هنرمندان به موضوع عبادت برگزار می‌شود، تصریح کرد: برگزاری این جشنواره‌ها، تلاشی در راستای معرفی جنبه های معنوی و فرهنگی نماز و نیایش و نهادینه‌کردن فرهنگ نماز در جامعه است.

رضوی آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره را دوشنبه، 14 اسفندماه دانست و خاطرنشان کرد: این جشنواره با همکاری جهاد دانشگاهی فارسان، اداره‌کل فرهنگ ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شهرداری و شورای شهر باباحیدر، بسیج و انجمن شعر و ادب نیمای بابا حیدر برگزار خواهد شد.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره به نشانی فارسان، انتهای پارک ساحلی لاله، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند و یا با شماره‌های 03827372880-03827226066 تماس بگیرند./9457/پ203/ب

ارسال نظرات