۰۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۰۸
کد خبر: ۱۵۷۴۶۸
حجت الاسلام و المسلمین نکونام:

تا زمانی که پیوند مردم با رهبری مستحکم باشد انقلاب از حرکت نمی‌ایستد

خبرگزاری رساـ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری از فتنه عظیم دیگری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خبر داد و گفت: تنها راه رهایی از فتنه ها گوش دادن به نصایح و رهنمودهای سکان دار عظیم انقلاب و تبعیت محض از رهبری فرزانه است.
حجت الاسلام محمد علي نکونام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری، صبح امروز در نخستین یادواره 1200 شهید شهرکرد با تسلیت سالروز شهادت کریمه اهل بیت، حضرت معصومه(س) اظهار داشت: انقلاب و نظام ثمره بی بدیل خون شهیدان است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با اشاره به پویا بودن حرکت سریع انقلاب به سوی پیشرفت،خاطرنشان کرد: حرکت جلو رونده انقلاب به برکت خون شهدا هرگز کند نخواهد شد و از مسیر خود خارج نمی شود؛ چراکه قطار انقلاب در ریل اصلی خود قرار گرفته است.

امام جمعه  شهرکرد به انواع تهدیدهای دشمنان برای خارج کردن انقلاب از مسیر خود اشاره کرد و افزود: به لطف خدا و با هوشیاری و بصیرت ملت، فتنه های خارجی و داخلی یکی پس از دیگری بی رنگ شده است.

وی خاطرنشان کرد: تا زمانی که پیوند مردم با رهبری مستحکم باشد و مردم با بصیرت خود دشمن را به خوبی بشناسند، انقلاب از حرکت خود نخواهد ایستاد.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری از فتنه عظیم دیگری در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال آینده خبر داد و گفت: تنها راه رهایی از فتنه ها گوش دادن به نصایح و رهنمودهای سکان دار عظیم انقلاب و تبعیت محض از رهبری فرزانه است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری، کاروان شهدای کربلا را پیام رسانان آن روز دانست و رزمندگان و جانبازان و ملت ایران را پیام رسانان امروز شهدا معرفی کرد و ادامه داد: پیام رسانان کربلا در حالی پیام رسانی می کردند که به ظاهر مغلوب بودند ولی امروز دشمنانمان خوار و ذلیل و ما غالبیم./9457/پ203/س

ارسال نظرات