۰۲ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۱
کد خبر: ۱۵۷۳۲۰

یادواره ذکر رضوان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ دبیر اجرایی یادواره ذکر رضوان گفت: یادواره «ذکر رضوان» به‌مناسبت گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید عماد مغنیه و برادرانش در حسینیه حضرت فاطمه‌الزهرا(س) تهران برگزار می‌شود.
يادواره ذکر رضوان

مسعود معصومی، دبیر اجرایی یادواره ذکر رضوان در گفت‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا ابراز داشت: یادواره «ذکر رضوان» به‌مناسبت گرامیداشت پنجمین سالگرد شهادت سردار مقاومت شهید عماد مغنیه و برادرانش روز جمعه چهارم اسفندماه از ساعت 19 در حسینیه حضرت فاطمه‌الزهرا(س) تهران واقع در میدان سپاه برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این یادواره به همت مؤسسه قرآنی نور هدایت جاریه برگزار می‌شود گفت: شهید عماد مغنیه بیشترین تعداد عملیات علیه رژیم صهیونیستی را در جهان به‌نام خود ثبت کرده است و همچنین پدرش آیت‌الله شیخ جواد مغنیه از علمای برجسته لبنان بوده است.

معصومی با بیان این‌که دو برادر شهید مغنیه به‌نام‌های جهاد و فؤاد هم به شهادت رسیده‌اند عنوان داشت: شهید مغنیه جزو کسانی بود که بیشترین خدمات به جبهه حق و بیشترین ضربات را به دشمن وارد کرد که این مطلب به‌عنوان شعار یادواره درنظر گرفته شده است.

دبیر اجرایی یادواره ذکر رضوان با بیان این مطلب اظهار داشت: یادواره ذکر رضوان به‌دنبال تقویت این نگاه است که هر مقدار افراد برای انقلاب اسلامی زحمت کشیده‌اند، نباید به آن میزان راضی شوند و بگویند که حالا دیگر نوبت بقیه اشخاص است، بلکه باید تا آخرین لحظات بیشترین خدمات را به جبهه حق انجام دهند و البته شهید مغنیه این‎چنین بود.

وی همچنین بیان داشت: از خانواده معظم شهید مغنیه، خانواده‌های شهدای دیگر حزب‌الله لبنان، خانواده شهدای هسته‌ای و مسؤولان لشگری و کشوری برای حضور در این یادواره دعوت به‌عمل آمده است./956/ت302/ب

ارسال نظرات