۳۰ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۱۵۷۰۸۰
نماینده ولی‎فقیه در چهارمحال و بختیاری:

ناگفته‌های معنوی دوران دفاع مقدس بازگو شود

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام والمسلمین نکونام با تأکید بر ضرورت تبیین ناگفته‌های دوران دفاع مقدس گفت: با بهره‌گیری از جاذبه‌های معنوی دفاع مقدس می‌توان در تبیین اهمیت و جایگاه نماز در جامعه گام‌های محکمی برداشت.
نشست هماهنگي همايش ملي نقش نماز در دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری همایش ملی نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس، اظهار داشت: موضوع نقش نماز در هشت سال مقدس بسیار کاربردی و مهم است و می‌توان به کمک آن تأثیر این فریضه الهی را در پیروزی رزمندگان اسلام به خوبی تبیین کرد.

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، به نقش نماز در سعادت و رستگاری انسان اشاره کرد و افزود: تلاش در جهت تبیین اهمیت و نقش نماز در هدایت و رستگاری افراد جامعه تکلیف بزرگی است که افراد نسبت به آن مکلف هستند.

امام جمعه شهرکرد تصریح کرد: هشت سال دفاع مقدس یک حماسه جاودان و ماندگار و نقشه راهی برای نسل‌های آینده بوده و عاملی که این دوران را به دوران طلایی انقلاب اسلامی تبدیل کرده، نماز است.

استاد حوزه علمیه چهارمحال و بختیاری بر ضرورت تبیین ناگفته‌های هشت سال دفاع مقدس تأکید کرد و گفت: بسیاری از صحنه‌های مهم و الهی این دوران هنوز به خوبی تبیین نشده و تاکنون تنها بخشی از معجزات این دوران تشریح شده است.

رییس شورای فرهنگ عمومی چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ضرورت دارد تا با همکاری و تعامل دستگاه‌ها و نهادهای استان بتوان این همایش را به شکل شایسته برگزار کرد تا شاهد تأثیر سازنده آن در جامعه باشیم.

وی برگزاری همایش تبیین نقش نماز در هشت سال دفاع مقدس را راهکار مهمی در ترویج و تقویت فرهنگ اقامه نماز در جامعه برشمرد و ادامه داد: با بهره‌گیری از جاذبه‌های معنوی دفاع مقدس می‌توان در تبیین اهمیت و جایگاه نماز در جامعه گام‌های محکمی برداشت.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام خاطرنشان کرد: دفاع مقدس به برکت نماز شکل گرفت و عاملی که در روحیه‌بخشی به رزمندگان نقش بسیار مهمی داشت نماز و آثار معنوی آن بود.

نماینده ولیفقیه در چهارمحال و بختیاری بر ضرورت همکاری و تعامل کمیته‌ها و دستگاه‌های عضو این همایش تأکید کرد و گفت: باید با جدیت بیشتر و عزم راسخ  تلاش خود را در اجرای هر چه بهتر و شایسته‌تر این همایش به کار گیریم./9457/پ202/س

ارسال نظرات