۲۹ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۱۵۶۹۱۴
مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان:

آمریکا خواستار سلطه بر ملت ایران است

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: آمریکا با توطئه های مختلف خواستار سلطه بر ملت ایران است.
حجت الاسلام بلک ، رييس سازمان تبليغات اسلامي خوزستان

حجت الاسلام محمد حسن بلک، مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان این که رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مردم تبریز به نکات مهم و کلیدی اشاره کرد، اظهار داشت: به اعتقاد رهبر انقلاب اسلامی آمریکا خواستار ایجاد استعماری جدید در ایران است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان همچنین در ادامه با تأکید براین که پیشنهاد آمریکا برای مذاکره با ایران نوعی فشار و القای تسلیم است گفت: آمریکا پس از مذاکره به یقین کار شکنی خواهد کرد و این را در ماه های گذشته شاهد بودیم که فاز جدیدی از تحریم ها را اعمال کرده است.

حجت الاسلام بلک هدف آمریکا از مذاکره را ایجاد فشار داخلی در کشورمان عنوان کرد و گفت: آمریکا خواستار انزوای نظام جمهوری اسلامی است؛ چرا که بیداری اسلامی سرمشق خود را انقلاب ایران قرار داده است.

وی افزود: رسانه های نقش ویژه ای را می توانند برای نفی مذاکره با ایران را داشته باشند؛ چرا که رسانه ارتباط تنگاتنگی با مردم دارد.

مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان با اشاره به این که علما، فضلا و مسؤولانی که با مردم به نوعی ارتباط دارند می توانند در نفی مذاکره با آمریکا نقش ایفا کنند ابراز داشت: رهبر انقلاب نماد مقاومت و ایستادگی در برابر استکبار جهانی است.

حجت الاسلام بلک خاطرنشان ساخت: اگر یک گام از موضع خود که ‌موضع عزت، ‌عظمت و ‌ذلت ناپذیری است، عقب نشینی کنیم، دشمنان گام‌های بعدی را جدی تر جهت آسیب ‌رساندن به نظام اسلامی بر خواهند داشت./9458/ت303/ب

ارسال نظرات