۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۵۶۳۱۷
صدای آمریکا:

عدم دخالت نظامی آمریکا در سو‌ریه هدیه دولت آمریکا به ایران

خبرگزاری رسا ـ صدای آمریکا عدم دخالت نظامی آمریکا در سوریه را هدیه دولت آمریکا به ایران توصیف کرد!.
صداي آمريكا

به گزارش سرویس مانیتورینگ خبرگزاری رسا، صدای آمریکا به نقل از دو روزنامه آمریکایی واشنگتن پست و وال استریت جورنال گفت: این دو روزنامه نسبت به گسترش عوامل شبه نظامی ایران و حزب الله در سوریه هشدار دادند.
این شبکه افزود: روزنامه وال استریت جورنال عدم دخالت نظامی آمریکا در سوریه را هدیه دولت آمریکا به ایران توصیف کرده است.
همچنین این شبکه که بر سر ایران منت می گذاشت گفت: جان مک کین سناتور جمهوری خواه، روز یکشنبه با انتقاد از سیاست دولت آمریکا به خاطر مسلح نکردن مخالفان بشار اسد، آن چه را در سوریه می گذرد صفحه تاریکی در تاریخ آمریکا خواند.
در ادامه،این شبکه که سوریه را بازوی ایران در کمک کردن به حزب الله لبنان توصیف می کرد، گفت: آمریکا می توانست این بازوی متعلق به ایران که دشمن اصلی آمریکا و اسرائیل است را قطع کند.
جالب اینجاست این شبکه در حالی عدم دخالت نظامی آمریکا در سوریه را هدیه ای به ایران توصیف می کند، که از ابتدای شروع درگیری در سوریه از هیچ اقدامی برای سقوط دولت سوریه فروگذار نکرده است، از تشویق کشورهای خاورمیانه گرفته تا تحریم و صدور قطعنامه و احداث سپر موشکی در ترکیه ،حمایت از مخالفان شورشی، حمایت از حمله هوایی اسرائیل و بالاخره تبلیغات گسترده رسانه ای.
نکته قابل توجه این است که آمریکا اگر می توانست،حتماً به سوریه حمله می کرد، حال که از به نتیجه رسیدن اهداف خود در سوریه نا امید شده، دچار اختلافات داخلی گشته و این ادعاهای واهی را مطرح می کند. /9161/خ
 

ارسال نظرات