۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۵:۴۰
کد خبر: ۱۵۶۲۵۶
عضو حزب مؤتلفه اسلامی:

وحدت و اطاعت از رهبری تنها راه قدردانی مسؤولان از مردم است

خبرگزاری رسا ـ عضو حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به این‌که انقلاب متعلق به مردم است، تاکید کرد: فردی که از اموال خود دفاع می‌کند نیازی به پاداش ندارد اما مسؤولان این زحمت مردم را از نظر معنوی با حفظ وحدت جبران خواهند کرد.
محمدرضا اعتماديان
محمد‌رضا اعتمادیان، عضو حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به این‌که بنده به حضور پرشور مردم در راهپیمایی 22بهمن اطمینان داشتم، ابراز داشت: مردم ایران به جهت کسب پاداش دست به چنین عملی نمی‌زنند چراکه این انقلاب متعلق به خود مردم است و کسی که اموال خود را حفظ می‌کند توقع پاداش ندارد.
وی با تاکید بر این‌که این انقلاب نه متعلق به دولت و نه متعلق به شخص خاصی است، اظهار داشت: این انقلاب تنها متعلق به  خود مردم است و دولت و مسؤولان نمی‌توانند این حضور پرشور آنان را از نظر مادی جبران کنند، بلکه با حفظ وحدت میان یکدیگر و سعی در اداره کردن انقلاب با نهایت عزت، آبرومندی، شکوه و سربلندی خواهند توانست مقداری از زحمت مردم را از نظر معنوی جبران کنند.
 عضو حزب مؤتلفه اسلامی  هدف مسؤولان نظام را سربلندی انقلاب خواند و ابراز داشت: اگر گاهی عملی مخالف با میل مردم و این اصل مشاهده می‌شود نباید آن را به پای نیت درونی مسؤولان نوشت و باید دانست مسوؤلان و دولتمردان همه حاضر هستند پای این درخت انقلاب جان خود را فدا کنند.
عضو شاخص هیات امنای آستان قدس رضوی با تاکید بر این‌که مسوؤلان برای این‌که زحمت حضور مردم در راهپیمایی 22بهمن پایمال نشود، باید گوش به فرمان رهبر انقلاب باشند، تصریح کرد: در عین حال که توقع ما از هر دو طرف(لاریجانی و احمدی نژاد در مساله استیضاح وزیر کار) چیز دیگری بوده و هست، باید توجه داشت هیچ انسانی معصوم نیست و به حتم این عمل با نیت مغرضانه و به‌ قصد این‌که به نظام و حکومت لطمه زده شود، انجام نشده است.
وی در پایان با اشاره به این‌که حرکت انجام شده بین دولت و مجلس از عمد نبود، بیان داشت: باید توجه داشت که شیطان بی‌کار نمی‌ماند اما در برخوردها و خبرهایی که بعدها مشاهده شد و همچنین در صحبت‌های رییس‌جمهور در راهپیمایی روز 22 بهمن روشن است که کدورت‌ها را خود مسؤولان از بین خواهند برد و دست به دست هم این نظام را به‌سوی اهداف خود رهنمون می‌سازند./956/ت302/ج
ارسال نظرات