۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۱۵۶۱۳۴
وزیر دادگستری:

دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه است

خبرگزاری رسا ـ بختیاری با بیان این‌که سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ملت ایران با طرح مسأله مذاکره منافات دارد، گفت: دشمن به دنبال تضعیف جایگاه ولایت فقیه است.
مرتضي بختياري وزير دادگستري

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، سیدمرتضی بختیاری، وزیر دادگستری امروز در جمع راهپیمایان یوم الله 22 بهمن در زنجان با اشاره به این‌که حماسه حضور ملت در راهپیمایی 22 بهمن هر سال با شکوه تر از سال‌های گذشته به نمایش گذاشته می شود، اظهار داشت: 22 بهمن تبلور دلدادگی و عشق ملت ایران به ائمه اطهار، قرآن، اهل بیت، ولایت و رهبری است.


وی با اشاره به این‌که حضور حماسی ملت ایران علی‌رغم انتظار مجامع غربی نشان از وفاداری ملت به آرمان های انقلاب، امام راحل و شهداست، تصریح کرد: حضور وصف ناشدنی مردم در یوم الله 22 بهمن نشانه وفاداری ملت ایران به آرمان ها و مقدسات اسلامی است، پیام این حضور پرشکوه پاسخی کوبنده به تهدیدها و توطئه های شوم دشمنان است.


بختیاری با بیان این‌که مشارکت مردم در 34 سال گذشته نه تنها کمرنگ نشده، بلکه چشمگیرتر نیز بوده است، خاطرنشان کرد: مردم ایران با حضور در میدان و در عمل ثابت کردند که تحریم های غرب علیه نظام اسلامی کوچکترین وقفه ای را در رشد و سازندگی روز افزون کشور ایجاد نکرده و البته موجب خودکفایی نظام نیز شده است.


وزیر دادگستری با تأکید بر این‌که تحریم‌های اقتصادی غرب عزم ایرانی را برای فتح قله های پیشرفت و تعالی بیشتر کرده است، گفت: امروز تحریم ها، غرب و حامیانش را باخفت و ضلالتی بزرگ مواجه خواهد کرد، چراکه اتحاد و انسجام ملی رمز غلبه بر توطئه های شوم دشمنان در طول 34 سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی بوده است.


بختیاری در ادامه با اشاره به این‌که تمام موفقیت‌های نظام اسلامی در سایه ایمان به خدا و پیروی از ولی فقیه بوده است، افزود: تلاش همیشگی استکبار جهانی تضعیف جایگاه و شأن ولایت و رهبری در جامعه اسلامی است، دشمنان بدانند اگر فشارها و تحریم های خود علیه ایران را ده ها برابر نیز افزایش دهند، در نهایت ملت ایران پیروز خواهند بود.


وزیر دادگستری در ادامه انقلاب اسلامی را ثمره مجاهدت و ازخودگذشتگی ملت ایران به ویژه رهنمودهای داهیانه امام راحل دانست و گفت: تحریم های اخیر برای ملت ما چیز جدیدی نیست، ما از اول انقلاب مورد تحریم بودیم و این تحریم ها برای ملت ما برکت بوده و رشد و شکوفایی و توسعه را به ارمغان آورد.


وی با بیان این‌که دشمنان درصدد ایجاد تفرقه و دودستگی میان مردم و مسؤولان هستند، تصریح کرد: رمز ماندگاری و بقای نظام اسلامی در طول 34 سال گذشته حضور و مشارکت گستره و پرشور مردم در صحنه ها و عرصه های سرنوشت ساز کشور بوده است، البته این حضور به وایطه بصیرت‌بخشی و رهبری مدیرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری بوده است./9351/پ202/پ

ارسال نظرات