۲۲ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۱:۲۲
کد خبر: ۱۵۶۰۷۱
همزمان با سراسر کشور؛

مردم رشت و گرگان حماسه ساز شدند

خبرگزاری رسا ـ همزمان با دیگر نقاط کشور، مردم استان های گیلان و گلستان نیز حماسه ای دیگر خلق کردند.
راهپيمايي 22 بهمن

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در رشت، مردم انقلابی و با بصیرت گیلان نیز صبح امروز همزمان با سراسر کشور بار دیگر با حضور حماسی خود افتخار آفرین شدند.

 

براساس این گزارش، مردم مرکز استان گیلان از ساعت 30/9 صبح امروز با حضور در محل راهپیمایی حمایت و پشتیبانی خود را از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثابت کردند.

 

این گزارش می افزاید، مردم همیشه در صحنه رشت از ساعات اولیه صبح امروز با حضور در مسیرهای شش‌گانه به صورت منسجم و یکپارچه به طرف میدان شهدای ذهاب این شهر حرکت و بار دیگر تبعیت محض خود را از مولا و مقتدای خود به دنیا اعلام کردند.

 

به گزارش رسا، مردم ولایی شهر رشت با در دست داشتن پرچم‌ مقدس جمهوری اسلامی ایران و تشکیل صفوفی به هم پیوسته بار دیگر اتحاد و وحدت خود را به همه دنیا به ویژه دشمنان نظام اسلامی نشان دادند.

 

حماسه آفرینی مردم گرگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، مردم انقلابی گلستان نیز همگام با دیگر شهرهای مختلف کشور امروز با حضور  بی نظیر خود حماسه ساز شدند.

 

بر اساس این گزارش، مردم گرگان از صبح امروز با حضور در مسیرهای سه گانه، اقتدار و عظمت خود را به نمایش گذاشتند.

 

این گزارش می افزاید؛ اقشار مختلف مردم گرگان با در دست داشتن پرچم زیبای جمهوری اسلامی و ثمال مبارک امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی بار دیگر حمایت و پشتیبانی همه جانبه خود را از نظام اسلامی و تبعیت از آرمان های امام راحل و رهبر معظم انقلاب اعلام کردند.

 

به گزارش رسا، مسیر های سه گانه راهپیمایی امروز مرکز استان گلستان از چهار راه میدان به سمت میدان شهرداری، مسیر دوم از سه راه بهارستان در خیابان شهید بهشتی به سمت میدان شهرداری و ادامه مسیر در خیابان شهدا و مسیر سوم نیز از خیابان ولی عصر (عج) به سمت میدان شهرداری و امتداد مسیر در خیابان شهدا امروز شاهد حضور بی نظیر مردم عاشق و دلداده به ولایت است./950/پ202/ب

ارسال نظرات