۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۸:۰۶
کد خبر: ۱۵۶۰۳۵
رییس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه:

22 بهمن یادآور به ثمر رسیدن ایثارها و شهامت‌ها است

خبرگزاری رسا - رییس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه گفت: یوم‌الله 22 بهمن یادآور به ثمر رسیدن مقاومت‌ها، ایثارها و شهامت‌ها و شهادت اقشار مختلف مردم در راه انقلاب و نیز رهبری است.
راهپيمايي 22 بهمن
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام علی سنجری با دعوت از مردم به حضور گسترده در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، گفت: این روز یک روز بیاد ماندنی برای مردم ما محسوب می‌شود و در این راستا باید مراسم این روز را به بهترین نحو برگزار کنیم.
وی با بیان این که روز 22 بهمن روز امام و روز امت اسلامی است، ادامه داد: بر این اساس حضور مردم در این روز باید امید به آینده را برای مردم تداعی کند تا این روز آغازی برای مشارکت همگانی در آینده کشور باشد.
رییس اداره اوقاف و امور خیریه سربیشه با بیان این که روز 22 بهمن باید روز بازگشت به اصالت‌های انقلاب و استقلال و آزادی باشد و دست‌اندرکاران کشور هم باید این موضوع را مدنظر خود قرار دهند ادامه داد: 22 بهمن باید روز مردم باشد و یک جناح و گروه خاص نباید این روز را به نفع خود مصادره کند و یا از حضور مردم در این روز برای تایید سیاست‌های خود و یا مدیران و یا برخی جناح‌‌ها بهره‌ ببرند.
حجت الاسلام سنجری با بیان این‌که انقلاب ما یک هدیه الهی است و همه باید شکرگزار این نعمت بزرگ باشند، تصریح کرد: دشمنان این نظام 34 سال در راستای براندازی این نظام هستند اما پایداری و استقامت مردم مسلمان ایران سبب بی نتیجه ماندن این برنامه‌ها شد./907/د102/ی
ارسال نظرات