۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۰
کد خبر: ۱۵۵۹۷۸

بیانیه تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی المصطفی درباره راهپیایی 22 بهمن

خبرگزاری رسا - تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی جامعةالمصطفی با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم دعوت کردند تا در راهپیایی یوالله 22بهمن شرکت کنند.
جامعةالمصطفي العالميه
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مرکز خبر و اطلاع‌رسانی جامعةالمصطفی، تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی جامعةالمصطفی با صدور بیانیه‌ای از عموم مردم دعوت کردند تا در راهپیایی یوالله 22 بهمن شرکت کنند.
تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی جامعةالمصطفی در این بیانیه از عموم اعضای تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی، هیئات مذهبی جامعةالمصطفی و افراد تأثیرگذار فرهنگی و دینی دعوت می‌کند تا با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، برگ درخشان دیگری بر صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند.
متن کامل بیانیه تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی جامعةالمصطفی بدین شرح است:
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
«والفجر و لیال عشر و الشفع و الوتر»
انقلاب اسلامی ایران که با عنایت خداوند متعال، رهبری حکیمانه حضرت امام خمینی(ره)، مبارزات ملت دلیر و شجاع و متعهد ایران و خون پاک شهدا در بیست و دوم بهمن 1357 به پیروزی رسید، نشان از عظمت و ظرفیت دین مبین اسلام در برقراری حکومت اسلامی و تأمین آزادی، عزت و استقلال یک ملت دارد، این پیروزی همچنین نشانه شایستگی مردمی است که در طول تاریخ، دارای افتخارات بزرگی بوده‏اند.
خیزش خیل عظیم بیدار دلان از سال 1342 تا پیروزی انقلاب و تاکنون و آینده راهی را پیموده و خواهد رفت که صراط مستقیم خدا و مردان الهی است.
صدور انقلاب خمینی کبیر(ره) با همه ابعاد فکری و عقیدتی آن و بروز و ظهور جنبه‌های مادی و معنوی بر گرفته از آن تفکرات ارزشمند، فریضه‌ای است که هر انسان آزاده‌ای بر نشر و توسعه و انجام آن مقید است.
در حال حاضر جمهوری اسلامی به‌عنوان الگوی مردم سالاری دینی، سرلوحه و نماد آزادی‌خواهانی است که آرمان آنها رهایی از زیر بار نظام سلطه جهانی بوده و قصد سازش با شرایط موجود جهانی را ندارند و این دلیل محکمی برای دشمنان ایران اسلامی است تا با هدایت تحریم‌ها به سمت جمهوری اسلامی، در سودای آسیب زدن به استقلال کشور باشند.
در پایان تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی جامعه المصطفی العالمیه با تقدیم تبریکات صمیمانه خود به ملت مسلمان و غیور ایران و با آرزوی تعجیل در فرج حضرت ولی‌عصر(عج)، پیروزی نهایی برای کفرستیزان اسلام در تمامی جبهه‌های حق علیه باطل، طول عمر برای رهبر معظم انقلاب اسلامی از عموم اعضای تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی، هیئات مذهبی جامعةالمصطفی و افراد تأثیرگذار فرهنگی و دینی دعوت می‌‌کند که با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، برگ درخشان دیگری بر صفحات زرین تاریخ انقلاب اسلامی بیفزایند./907/د102/ی
ارسال نظرات