۲۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۲:۱۸
کد خبر: ۱۵۵۹۶۱
با معرفی تیم ها و نفرات برتر؛

مسابقات ورزشی طلاب حوزه علمیه قم پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ مسابقات ورزشی طلاب و روحانیان بسیجی حوزه علمیه قم جام دهه فجر با شناخت تیم ها و نفرات برتر در سه رشته ورزشی به پایان رسید.
حجت الاسلام عزت الله معتمد فرمانده تيپ امام صادق(ع) اختتاميه مسابقات فوتسال جام فجر طلاب اختتاميه مسابقات جام فجر طلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مسابقات ورزشی طلاب و روحانیان بسیجی مدارس علمیه قم جام دهه مبارک فجر که از سوی تربیت بدنی بسیج تیپ رزمی تبلیغی 83 امام صادق(ع) برگزار شده بود، جمعه شب با شناخت تیم ها و نفرات برتر در سه رشته ورزشی فوتسال، والیبال و تنیس روی میز پایان یافت.
بر اساس این گزارش، این مسابقات از ابتدای بهمن ماه در سالن ورزشی شهدای محراب تیپ امام صادق آغاز شده بود.
در رشته ورزشی فوتسال 49 تیم از مدارس علمیه قم در قالب یازده گروه چهار تیمی و یک گروه پنج تیمی با هم به رقابت پرداختند که در پایان تیم محبین آل یاسین موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
در دیدار نهایی فوتسال این دوره از مسابقات که شب گذشته برگزار شد، دو تیم محبین آل یاسین و شهید حجت الاسلام قنوتی به مصاف هم رفتند که در پایان محبین آل یاسین موفق شد چهار بر سه از سد حریف خود بگذرد.
در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات نیز دو تیم شهدای مرصاد و خضر نبی به مصاف هم رفتند که تیم شهدای مرصاد با برتری قاطع شش بر صفر موفق به کسب مقام سوم شد.
کاپ اخلاق مسابقات فوتسال نیز به دلیل رعایت بازی جوانمردانه به تیم خضر نبی اهدا شد.
در رشته ورزشی والیبال نیز تیم های شهید دیانی و شهید محمد باقر صدر موفق به کسب عناوین اول و دوم شدند.
در مسابقات تنیس روی میز نیز که به صورت انفرادی برگزار شد، به ترتیب آقایان سعید محمدی، سید محمدحسین بنی هاشمی و سید عباس داوودی عناوین اول تا سوم را کسب کردند.
مراسم اختتامیه مسابقات دهه فجر طلاب شب گذشته با حضور حجت الاسلام عزت الله معتمد فرمانده تیپ امام صادق(ع) برگزار و جوایز تیم ها و نفرات برتر به آنها اهدا شد.
فرمانده تیپ امام صادق(ع) در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و از افتتاح مجموعه ورزشی طلاب تا سال آینده خبر داد و به طلاب توصیه کرد مراقب باشند ورزش کردن سبب غفلت آنان از دروس حوزه نشود.
محمد رزاقی مسؤول برگزاری مسابقات و مسؤول تربیت بدنی تیپ امام صادق(ع) نیز گزارشی از روند برگزاری این دوره از مسابقات ارائه کرد. /924/پ202/ج
ارسال نظرات